Usunięcie drzew i krzewów w wypadku gdy wnioskodawca jest właścicielem gruntu
Wymagane dokumenty:
Zgłoszenie zamiaru usunięcia drzewa - osoba fizyczna
Zgłoszenie zamiaru usunięcia drzewa - osoba prawna
Miejsce złożenia dokumentów :
Sekretariat Urzędu – w godzinach:
- poniedziałek, piątek – 7.15-15.15,
- wtorek godz. 8:00-18:00
Termin załatwienia sprawy:
Do 30 dni
Osoba odpowiedzialna:
Robert Karwowski
pok. Nr 15
tel. 87 619 45 16
Tryb odwoławczy:
Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Olsztynie za pośrednictwem organu, który wydał decyzję (odwołanie składa się w Sekretariacie, UG Ełk w godzinach pracy Urzędu).
Odwołanie wnosi się w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji stronie.
Uwagi:
1. Podanie we wniosku numeru telefonu oraz godzin, w których można uzyskać kontakt z wnioskodawcą może znacznie skrócić termin załatwienia sprawy.
2. W przypadku posesji stanowiącej współwłasność wniosek musi być potwierdzony przez współwłaściciela.
3. W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia i złożenia w sekretariacie UG Ełk
Podstawa prawna:
art. 83 ustawy z dnia 13 października 2004r. o ochronie przyrody