Wydanie wypisów i wyrysów
Wydanie wypisów i wyrysów z planów miejscowych
Wymagane dokumenty:
Wniosek
Miejsce złożenia wniosku:
Sekretariat Urzędu Gminy Ełk, pokój 10
lub
Biuro podawcze (parter)
Miejsce odbioru:
Referat Planowania i Zagospodarowania Przestrzennego, pokój nr 38
Termin załatwienia sprawy:
Wynikający z art. 244 §1 Kodeksu postępowania administracyjnego : do 30 dni.
Opłaty:
Opłata skarbowa:
od wypisu:
do 5 stron: 30zł
powyżej 5 stron: 50zł
od wyrysu:
za każdą wchodzącą w skład wyrysu pełną lub rozpoczętą część odpowiadającą stronie formatu A4: 20zł
nie więcej niż: 200zł
Opłatę uiszcza się przy odbiorze dokumentu w kasie Urzędu Gminy w Ełku,
ul. Kościuszki 28A lub na rachunek bankowy Urzędu Gminy w Ełku. Dowód zapłaty należy okazać przy odbiorze wypisu, wyrysu.
Osoba kontaktowa:
Cezary Domitrz (tel. 87 619 45 29), Magdalena Malinowska (tel. 87 619 45 31), Izabela Ryszkiewicz (tel. 87 619 45 30), Marta Walicka (tel. 87 619 45 08).
Podstawa prawna:
1. Ustawa z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t. j. Dz. U. z 2020r. poz. 293 ze zm.)
2. Ustawa z 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (t. j. z 2020r. poz. 256 ze zm.)
3. Ustawa z dnia 16 listopada 2006r.o opłacie skarbowej (t. j. Dz. U. z 2020r. poz. 1546 ze zm.)
- Ustawa z 7 lipca 1994r. Prawo budowalne (Dz.U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.)