Kierownictwo Urzędu - Sekretarz Gminy Ełk
Sekretarz Gminy Ełk
Funkcję Sekretarza Gminy Ełk sprawuje: Krzysztof Bronakowski
Tel. 87 619 45 22
e-mail:
-
wykonuje czynności z zakresu prawa pracy wobec wójta, za wyjątkiem nawiązywania
i rozwiązywania stosunku pracy oraz ustalania wynagrodzenia; - wykonuje funkcję zwierzchnika służbowego wobec pracowników urzędu bezpośrednio podległych;
-
przygotowuje projekty oraz zmiany regulaminów i innych aktów wewnętrznych
w zakresie organizacji urzędu; - nadzoruje poprawność projektów przygotowanych pism, decyzji oraz projektów aktów prawnych wójta i rady;
- organizuje i koordynuje sprawy związanych z wyborami i referendami;
- nadzoruje przestrzeganie instrukcji kancelaryjnej i terminowego załatwiania interpelacji, skarg i wniosków;
- usprawnia pracę urzędu i nadzoruje doskonalenie kadr;
- kontroluje dyscyplinę pracy;
- kontroluje gospodarowanie mieniem na terenie urzędu;
- nadzoruje bezpieczeństwo, higienę i ochronę przeciwpożarową w urzędzie;
- prowadzi kontrolę wewnętrzną urzędu;
-
realizuje zadania określone w planie operacyjnym funkcjonowania gminy
w warunkach zewnętrznego zagrożenia bezpieczeństwa państwa w czasie wojny.
Wytworzył:
Udostępnił:
Supiński Marcin
(2009-02-02 08:19:33)
Ostatnio zmodyfikował:
Krzemińska Joanna
(2016-01-04 13:58:01)