Kierownictwo Urzędu - Sekretarz Gminy Ełk

 

 Sekretarz Gminy Ełk



Funkcję Sekretarza Gminy Ełk sprawuje: Krzysztof Bronakowski

Tel. 87 619 45 22

e-mail:

 Sekretarz w zakresie ustalonym przez wójta organizuje pracę urzędu, zapewnia jego sprawne funkcjonowanie i odpowiednie warunki działania. Jest kierownikiem Referatu Organizacyjnego. W szczególności:

  1. wykonuje czynności z zakresu prawa pracy wobec wójta, za wyjątkiem nawiązywania
    i rozwiązywania stosunku pracy oraz ustalania wynagrodzenia;
  2. wykonuje funkcję zwierzchnika służbowego wobec pracowników urzędu bezpośrednio podległych;
  3. przygotowuje projekty oraz zmiany regulaminów i innych aktów wewnętrznych
    w zakresie organizacji urzędu;
  4. nadzoruje poprawność projektów przygotowanych pism, decyzji oraz projektów aktów prawnych wójta i rady;
  5. organizuje i koordynuje sprawy związanych z wyborami i referendami;
  6. nadzoruje przestrzeganie instrukcji kancelaryjnej i terminowego załatwiania interpelacji, skarg i wniosków;
  7. usprawnia pracę urzędu i nadzoruje doskonalenie kadr;
  8. kontroluje dyscyplinę pracy;
  9. kontroluje gospodarowanie mieniem na terenie urzędu;
  10. nadzoruje bezpieczeństwo, higienę i ochronę przeciwpożarową w urzędzie;
  11. prowadzi kontrolę wewnętrzną urzędu;
  12. realizuje zadania określone w planie operacyjnym funkcjonowania gminy
    w warunkach zewnętrznego zagrożenia bezpieczeństwa państwa w czasie wojny.

 

 

Wytworzył:
Udostępnił:
Supiński Marcin
(2009-02-02 08:19:33)
Ostatnio zmodyfikował:
Krzemińska Joanna
(2016-01-04 13:58:01)