Zastępca Wójta Gminy Ełk
Zastępca Wójta Gminy Ełk
Funkcję Zastępcy Wójta Gminy Ełk sprawuje: mgr Bożena Wołyniec
Tel. służbowy: 87619 45 17
e-mail: b.wolyniec@elk.gmina.pl
Do zadań Zastępcy Wójta należy :
- Wykonywanie zadań powierzonych przez Wójta.
- Zastępowanie Wójta podczas jego nieobecności w zakresie określonym ustawą oraz w sprawach bieżących Urzędu, z zastrzeżeniem spraw zastrzeżonych do wyłącznej kompetencji Wójta;
- Nadzór nad określonymi komórkami organizacyjnymi zgodnie z przyjętym schematem.
- Przejęcie zadań i kompetencji Wójta w czasie zaistnienia przeszkody, w przypadkach określonych przepisami prawa.
- Wydawanie decyzji administracyjnych w sprawach z zakresu administracji publicznej – w zakresie odrębnego upoważnienia Wójta.
- Składanie oświadczeń woli w imieniu Gminy – w zakresie udzielonych przez Wójta pełnomocnictw, z zastrzeżeniem postanowień ustawy.
- Przyjmowanie interesantów w sprawach skarg i wniosków.
- Załatwianie spraw oraz udzielanie informacji publicznej – w zakresie odrębnego upoważnienia Wójta.
- Reprezentowanie Gminy podczas uroczystości państwowych i samorządowych oraz imprez sportowych i artystycznych.
- Współdziałanie – w zakresie powierzonych zadań i udzielonych upoważnień oraz pełnomocnictw – z Radą, Wójtem, Sekretarzem, Naczelnikami, Skarbnikiem, jednostkami pomocniczymi, jednostkami organizacyjnymi oraz komórkami organizacyjnymi nie podległymi bezpośrednio Zastępcy.
- Załatwianie wniosków w zakresie powierzonych zadań i kompetencji.
- Załatwianie skarg na bezpośrednio podległych pracowników.
- Przygotowywanie projektów programów gospodarczych, koordynacja i współudział w realizacji tych programów.
- Przy wykonywaniu swoich zadań i kompetencji Zastępca działa w granicach określonych odrębnymi imiennymi pełnomocnictwami i upoważnieniami udzielonymi przez Wójta.
Wytworzył:
Udostępnił:
Kruszewski Jacek
(2019-07-15 11:43:43)
Ostatnio zmodyfikował:
Nowosielska Renata
(2020-09-22 10:45:52)