Ełk: Wykonanie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg gminnych
w sezonie zimowym 2015/2016 z podziałem na cztery części
Numer ogłoszenia: 300634 - 2015; data zamieszczenia: 06.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ełk , ul. Kościuszki 28A, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 619 45 00, faks 87 619 45 01.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg gminnych w sezonie zimowym 2015/2016 z podziałem na cztery części.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Integralną częścią przedmiotu zamówienia jest graficzny schemat podziału terenu gminy na części - załącznik nr 9 do SIWZ. CZĘŚĆ I: Część I zamówienia dotyczy usług odśnieżania i usuwania oblodzeń na drogach gminnych z obszaru I znajdującego się w części północno - zachodniej gminy między drogami krajowymi nr 16 i 65 w granicach administracyjnych gminy Ełk. W zakres usługi wchodzi: 1.) Przystosowanie przez wykonawcę nośników własnych lub wynajętych do piaskarek i pługów odśnieżnych. 2.) Przygotowanie sprzętu własnego lub wynajętego, związanego ze zwalczaniem śliskości i odśnieżaniem dróg. Do kompleksowego wykonania usług, wykonawca zapewni nośniki i sprzęt własny lub podnajmie: Rodzaj sprzętu: Minimalna Ilość /szt. l. Piaskarko - solarka z pługiem do odśnieżania (napęd 4 x 4) 1 szt. 2. Ciągnik ( napęd 4x4) 1 szt. 3. Samochód ciężarowy z pługiem do odśnieżania (napęd 4 x 4) 1 szt. 4. Pług czołowy (szczytowy) na sprzęcie ciężkim kołowym (napęd 4 x 4) - min. szerokość pługa 3 m 1 szt. Szacunkowa liczba godzin przy realizacji części I: Rodzaj sprzętu: Szacunkowa ilość godzin l. Piaskarko solarka z pługiem do odśnieżania (napęd 4 x 4) przy wykorzystaniu piaskarko - solarki i pługa 55 godz. 2. Piaskarko solarka (napęd 4 x 4) 55 godz. 3. Pług do odśnieżania (napęd 4 x 4) 60 godz. 4. Samochody ciężarowe z pługiem do odśnieżania (napęd 4 x 4) 100 godz. 5. Pługi czołowe (szczytowe) na sprzęcie ciężkim kołowym (napęd 4 x 4) - min. szerokość pługa 3 m 110 godz. Wykonywanie usług objętych przedmiotem zamówienia będzie realizowane przez Wykonawcę po wcześniejszym zgłoszeniu potrzeby wykonania danej czynności przez uprawnionego pracownika Zamawiającego poprzez przekazanie telefonicznie (w tym SMS) lub pisemne dyspozycji wykonania usługi wraz ze wskazaniem zakresu I rejonu odśnieżania. Przystąpienie Wykonawcy do realizacji usług musi nastąpić w czasie nie przekraczalnym 30 min/60 min/90 min/120 min . (w zależności od czasu jaki Wykonawca zadeklaruje w ofercie). Czas przystąpienia |do realizacji zadania to ilość minut jaka minęła od momentu zgłoszenia zamawiającego do momentu rozpoczęcia pracy: - w przypadku piaskarko - solarek od momentu zakończenia załadunku i wyjazdu z miejsca w którym składowana będzie mieszanka piaskowo - solna, - w przypadku pługów od momentu wyjazdu z bazy wskazanej przez Wykonawcę. Do kosztu jednostkowego zwalczania śliskości należy ująć koszt załadunku udostępnionej mieszanki piaskowo - solnej na placu składowania jej przez Wykonawcę. Zamawiający przewiduje możliwość dodatkowej kontroli prac wykonywanych przez wykonawcę poprzez zamontowanie systemu GPS. W powyższej sytuacji urządzenie monitorujące zostanie przekazane protokolarnie i zamontowane na sprzęcie Wykonawcy po zawarciu umowy. Wszelkie powstałe uszkodzenia w urządzeniu do monitorowania GPS z tytułu nieprawidłowego użytkowania, Wykonawca naprawi na własny koszt lub zakupi nowe urządzenia. Przy świadczeniu usług wykonawca prowadzić będzie kartę drogową pojazdu z obowiązkowym wypełnieniem następujących kolumn: data świadczenia usług, pieczęć jednostki usługowej, - nazwisko i imię kierowcy, nr rejestracyjny pojazdu, - marka, i typ pojazdu, nazwa trasy i ilość godzin efektywnej pracy sprzętu, przestoje nośnika i czas przestoju na trasie należy omówić szczegółowo w rubryce Uwagi, Zapisane dane w karcie drogowej /karcie pracy sprzętu ciężkiego/ powinny być potwierdzone przez sołtysa wsi - podpisem i pieczęcią imienną lub czytelnym podpisem oraz potwierdzone przez przedstawiciele zamawiającego. Na podstawie wiarygodnych kart drogowych /kart pracy/ przedstawiciel wykonawcy sporządzi zestawienie za okres rozliczeniowy /tygodniowy/ i uzyska potwierdzenie tych danych przez prowadzącego rozliczenia usług zimowego utrzymania w Urzędzie Gminy w Ełku. Zamawiający zapewni mieszankę piaskowo - solną służącą do wykonywania zadań polegających na posypywaniu dróg, którą Wykonawca ma obowiązek we własnym zakresie odebrać ze wskazanego przez Zamawiającego miejsca w ciągu 48h od podpisania umowy. Wykonawca zapewni na cały okres trwania umowy miejsce do składowania min. 60t wyżej wymienionej mieszanki piaskowo - solnej oraz zabezpieczy ją przed kradzieżą oraz czynnikami atmosferycznymi w taki sposób aby przez cały czas trwania umowy zachowała swoje właściwości. Rola Zamawiającego podczas prowadzenia akcji Zimowego Utrzymania Dróg. Zamawiający zastrzega sobie prawo do: a) Akcja zimowego utrzymania rozpoczynana będzie na wyraźne polecenie wydane przez osobę odpowiedzialną za zimowe utrzymanie dróg, wyznaczoną przez Zamawiającego. Wykonawca bez wyraźnego polecenia w formie określonej w umowie nie może rozpocząć akcji zimowego utrzymania dróg. b) Osoba ta każdorazowo przed rozpoczęciem akcji wyznaczać będzie Wykonawcy zakres wykonywania robót. c) Wykonawca po zakończeniu robót niezwłocznie powiadamia telefonicznie osobę, która wydała mu polecenie rozpoczęcia akcji zimowej, o zakończeniu prac podając rodzaj użytego sprzętu oraz miejsce wykonywania usługi. d) Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP. CZĘŚĆ II: Część II zamówienia dotyczy usług odśnieżania i usuwania oblodzeń na drogach gminnych z obszaru II znajdującego się w części północno - wschodniej gminy między drogą krajową nr 65 a brzegiem jeziora Selment Wielki wraz z miejscowościami Sędki, Szeligi i Buczki w granicach administracyjnych gminy Ełk. W zakres usługi wchodzi: 1.) Przystosowanie przez wykonawcę nośników własnych lub wynajętych do piaskarek i pługów odśnieżnych. 2.) Przygotowanie sprzętu własnego lub wynajętego, związanego ze zwalczaniem śliskości i odśnieżaniem dróg. Do kompleksowego wykonania usług, wykonawca zapewni nośniki i sprzęt własny lub podnajmie: Rodzaj sprzętu: Minimalna Ilość /szt. l. Piaskarko - solarka z pługiem do odśnieżania (napęd 4 x 4) 1 szt. 2.Ciągnik ( napęd 4x4) 1 szt. 3. Samochód ciężarowy z pługiem do odśnieżania (napęd 4 x 4) 1 szt. 4. Pług czołowy (szczytowy) na sprzęcie ciężkim kołowym (napęd 4 x 4) - min. szerokość pługa 3 m 1 szt. Szacunkowa liczba godzin przy realizacji części II: Rodzaj sprzętu: Szacunkowa ilość godzin l. Piaskarko solarka z pługiem do odśnieżania (napęd 4 x 4) przy wykorzystaniu piaskarko - solarki i pługa 40 godz. 2. Piaskarko solarka (napęd 4 x 4) 50 godz. 3. Pług do odśnieżania (napęd 4 x 4) 60 godz. 4. Samochody ciężarowe z pługiem do odśnieżania (napęd 4 x 4) 90 godz. 5. Pługi czołowe (szczytowe) na sprzęcie ciężkim kołowym (napęd 4 x 4) - min. szerokość pługa 3 m 95 godz. Wykonywanie usług objętych przedmiotem zamówienia będzie realizowane przez Wykonawcę po wcześniejszym zgłoszeniu potrzeby wykonania danej czynności przez uprawnionego pracownika Zamawiającego poprzez przekazanie telefonicznie (w tym SMS) lub pisemne dyspozycji wykonania usługi wraz ze wskazaniem zakresu II rejonu odśnieżania. Przystąpienie Wykonawcy do realizacji usług musi nastąpić w czasie nie przekraczalnym 30 min/60 min/90 min/120 min . (w zależności od czasu jaki Wykonawca zadeklaruje w ofercie). Czas przystąpienia do realizacji zadania to ilość minut jaka minęła od momentu zgłoszenia zamawiającego do momentu rozpoczęcia pracy: - w przypadku piaskarko - solarek od momentu zakończenia załadunku i wyjazdu z miejsca w którym składowana będzie mieszanka piaskowo - solna, - w przypadku pługów od momentu wyjazdu z bazy wskazanej przez Wykonawcę. Do kosztu jednostkowego zwalczania śliskości należy ująć koszt załadunku udostępnionej mieszanki piaskowo - solnej na placu składowania jej przez Wykonawcę. Zamawiający przewiduje możliwość dodatkowej kontroli prac wykonywanych przez wykonawcę poprzez zamontowanie systemu GPS. W powyższej sytuacji urządzenie monitorujące zostanie przekazane protokolarnie i zamontowane na sprzęcie Wykonawcy po zawarciu umowy. Wszelkie powstałe uszkodzenia w urządzeniu do monitorowania GPS z tytułu nieprawidłowego użytkowania, Wykonawca naprawi na własny koszt lub zakupi nowe urządzenia. Przy świadczeniu usług wykonawca prowadzić będzie kartę drogową pojazdu z obowiązkowym wypełnieniem następujących kolumn: data świadczenia usług, pieczęć jednostki usługowej, - nazwisko i imię kierowcy, nr rejestracyjny pojazdu, - marka, i typ pojazdu, nazwa trasy i ilość godzin efektywnej pracy sprzętu, przestoje nośnika i czas przestoju na trasie należy omówić szczegółowo w rubryce Uwagi, Zapisane dane w karcie drogowej /karcie pracy sprzętu ciężkiego/ powinny być potwierdzone przez sołtysa wsi - podpisem i pieczęcią imienną lub czytelnym podpisem oraz potwierdzone przez przedstawiciele zamawiającego. Na podstawie wiarygodnych kart drogowych /kart pracy/ przedstawiciel wykonawcy sporządzi zestawienie za okres rozliczeniowy /tygodniowy/ i uzyska potwierdzenie tych danych przez prowadzącego rozliczenia usług zimowego utrzymania w Urzędzie Gminy w Ełku. Zamawiający zapewni mieszankę piaskowo - solną służącą do wykonywania zadań polegających na posypywaniu dróg, którą Wykonawca ma obowiązek we własnym zakresie odebrać ze wskazanego przez Zamawiającego miejsca w ciągu 48h od podpisania umowy. Wykonawca zapewni na cały okres trwania umowy miejsce do składowania min. 60t wyżej wymienionej mieszanki piaskowo - solnej oraz zabezpieczy ją przed kradzieżą oraz czynnikami atmosferycznymi w taki sposób aby przez cały czas trwania umowy zachowała swoje właściwości. Rola Zamawiającego podczas prowadzenia akcji Zimowego Utrzymania Dróg. Zamawiający zastrzega sobie prawo do: a) Akcja zimowego utrzymania rozpoczynana będzie na wyraźne polecenie wydane przez osobę odpowiedzialną za zimowe utrzymanie dróg, wyznaczoną przez Zamawiającego. Wykonawca bez wyraźnego polecenia w formie określonej w umowie nie może rozpocząć akcji zimowego utrzymania dróg. b) Osoba ta każdorazowo przed rozpoczęciem akcji wyznaczać będzie Wykonawcy zakres wykonywania robót. c) Wykonawca po zakończeniu robót niezwłocznie powiadamia telefonicznie osobę, która wydała mu polecenie rozpoczęcia akcji zimowej, o zakończeniu prac podając rodzaj użytego sprzętu oraz miejsce wykonywania usługi. d) Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP. CZĘŚĆ III: Część III zamówienia dotyczy usług odśnieżania i usuwania oblodzeń na drogach gminnych z obszaru III znajdującego się w części południowo - wschodniej gminy między brzegiem jeziora Selment Wielki a drogą krajową nr 65 łącznie z miejscowościami Nowa Wieś Ełcka, Zdunki i Bobry w granicach administracyjnych gminy Ełk. W zakres usługi wchodzi: 1.) Przystosowanie przez wykonawcę nośników własnych lub wynajętych do piaskarek i pługów odśnieżnych. 2.) Przygotowanie sprzętu własnego lub wynajętego, związanego ze zwalczaniem śliskości i odśnieżaniem dróg. Do kompleksowego wykonania usług, wykonawca zapewni nośniki i sprzęt własny lub podnajmie: Rodzaj sprzętu: Minimalna Ilość /szt. l. Piaskarko - solarka z pługiem do odśnieżania (napęd 4 x 4) 1 szt. 2.Ciągnik ( napęd 4x4) 1 szt. 3. Samochód ciężarowy z pługiem do odśnieżania (napęd 4 x 4) 1 szt. 4. Pług czołowy (szczytowy) na sprzęcie ciężkim kołowym (napęd 4 x 4) - min. szerokość pługa 3 m 1 szt. Szacunkowa liczba godzin przy realizacji części III: Rodzaj sprzętu: Szacunkowa ilość godzin l. Piaskarko solarka z pługiem do odśnieżania (napęd 4 x 4) przy wykorzystaniu piaskarko - solarki i pługa 40 godz. 2. Piaskarko solarka (napęd 4 x 4) 50 godz. 3. Pług do odśnieżania (napęd 4 x 4) 55 godz. 4. Samochody ciężarowe z pługiem do odśnieżania (napęd 4 x 4) 85 godz. 5. Pługi czołowe (szczytowe) na sprzęcie ciężkim kołowym (napęd 4 x 4) - min. szerokość pługa 3 m 80 godz. Wykonywanie usług objętych przedmiotem zamówienia będzie realizowane przez Wykonawcę po wcześniejszym zgłoszeniu potrzeby wykonania danej czynności przez uprawnionego pracownika Zamawiającego poprzez przekazanie telefonicznie (w tym SMS) lub pisemne dyspozycji wykonania usługi wraz ze wskazaniem zakresu III rejonu odśnieżania. Przystąpienie Wykonawcy do realizacji usług musi nastąpić w czasie nie przekraczalnym 30 min/60 min/90 min/120 min . (w zależności od czasu jaki Wykonawca zadeklaruje w ofercie). Czas przystąpienia |do realizacji zadania to ilość minut jaka minęła od momentu zgłoszenia zamawiającego do momentu rozpoczęcia pracy: - w przypadku piaskarko - solarek od momentu zakończenia załadunku i wyjazdu z miejsca w którym składowana będzie mieszanka piaskowo - solna, - w przypadku pługów od momentu wyjazdu z bazy wskazanej przez Wykonawcę. Do kosztu jednostkowego zwalczania śliskości należy ująć koszt załadunku udostępnionej mieszanki piaskowo - solnej na placu składowania jej przez Wykonawcę. Zamawiający przewiduje możliwość dodatkowej kontroli prac wykonywanych przez wykonawcę poprzez zamontowanie systemu GPS. W powyższej sytuacji urządzenie monitorujące zostanie przekazane protokolarnie i zamontowane na sprzęcie Wykonawcy po zawarciu umowy. Wszelkie powstałe uszkodzenia w urządzeniu do monitorowania GPS z tytułu nieprawidłowego użytkowania, Wykonawca naprawi na własny koszt lub zakupi nowe urządzenia. Przy świadczeniu usług wykonawca prowadzić będzie kartę drogową pojazdu z obowiązkowym wypełnieniem następujących kolumn: data świadczenia usług, pieczęć jednostki usługowej, - nazwisko i imię kierowcy, nr rejestracyjny pojazdu, - marka, i typ pojazdu, nazwa trasy i ilość godzin efektywnej pracy sprzętu, przestoje nośnika i czas przestoju na trasie należy omówić szczegółowo w rubryce Uwagi, Zapisane dane w karcie drogowej /karcie pracy sprzętu ciężkiego/ powinny być potwierdzone przez sołtysa wsi - podpisem i pieczęcią imienną lub czytelnym podpisem oraz potwierdzone przez przedstawiciele zamawiającego. Na podstawie wiarygodnych kart drogowych /kart pracy/ przedstawiciel wykonawcy sporządzi zestawienie za okres rozliczeniowy /tygodniowy/ i uzyska potwierdzenie tych danych przez prowadzącego rozliczenia usług zimowego utrzymania w Urzędzie Gminy w Ełku. Zamawiający zapewni mieszankę piaskowo - solną służącą do wykonywania zadań polegających na posypywaniu dróg, którą Wykonawca ma obowiązek we własnym zakresie odebrać ze wskazanego przez Zamawiającego miejsca w ciągu 48h od podpisania umowy. Wykonawca zapewni na cały okres trwania umowy miejsce do składowania min. 60t wyżej wymienionej mieszanki piaskowo - solnej oraz zabezpieczy ją przed kradzieżą oraz czynnikami atmosferycznymi w taki sposób aby przez cały czas trwania umowy zachowała swoje właściwości. Rola Zamawiającego podczas prowadzenia akcji Zimowego Utrzymania Dróg. Zamawiający zastrzega sobie prawo do: a) Akcja zimowego utrzymania rozpoczynana będzie na wyraźne polecenie wydane przez osobę odpowiedzialną za zimowe utrzymanie dróg, wyznaczoną przez Zamawiającego. Wykonawca bez wyraźnego polecenia w formie określonej w umowie nie może rozpocząć akcji zimowego utrzymania dróg. b) Osoba ta każdorazowo przed rozpoczęciem akcji wyznaczać będzie Wykonawcy zakres wykonywania robót. c) Wykonawca po zakończeniu robót niezwłocznie powiadamia telefonicznie osobę, która wydała mu polecenie rozpoczęcia akcji zimowej, o zakończeniu prac podając rodzaj użytego sprzętu oraz miejsce wykonywania usługi. d) Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP. CZĘŚĆ IV: Część IV zamówienia dotyczy usług odśnieżania i usuwania oblodzeń na drogach gminnych z obszaru IV znajdującego się w części południowo - zachodniej gminy między drogami krajowymi nr 65 i 16 razem z miejscowościami Ruska Wieś i Rękusy w granicach administracyjnych gminy Ełk bez miejscowości Nowa Wieś Ełcka, Bobry i Zdunki. W zakres usługi wchodzi: 1.) Przystosowanie przez wykonawcę nośników własnych lub wynajętych do piaskarek i pługów odśnieżnych. 2.) Przygotowanie sprzętu własnego lub wynajętego, związanego ze zwalczaniem śliskości i odśnieżaniem dróg. Do kompleksowego wykonania usług, wykonawca zapewni nośniki i sprzęt własny lub podnajmie: Rodzaj sprzętu: Minimalna Ilość /szt. l. Piaskarko - solarka z pługiem do odśnieżania (napęd 4 x 4) 1 szt. 2.Ciągnik ( napęd 4x4) 1 szt. 3. Samochód ciężarowy z pługiem do odśnieżania (napęd 4 x 4) 1 szt. 4. Pług czołowy (szczytowy) na sprzęcie ciężkim kołowym (napęd 4 x 4) - min. szerokość pługa 3 m 1 szt. Szacunkowa liczba godzin przy realizacji części IV: Rodzaj sprzętu: Szacunkowa ilość godzin l. Piaskarko solarka z pługiem do odśnieżania (napęd 4 x 4) przy wykorzystaniu piaskarko - solarki i pługa 40 godz. 2. Piaskarko solarka (napęd 4 x 4) 50 godz. 3. Pług do odśnieżania (napęd 4 x 4) 60 godz. 4. Samochody ciężarowe z pługiem do odśnieżania (napęd 4 x 4) 100 godz. 5. Pługi czołowe (szczytowe) na sprzęcie ciężkim kołowym (napęd 4 x 4) - min. szerokość pługa 3 m 100 godz. Wykonywanie usług objętych przedmiotem zamówienia będzie realizowane przez Wykonawcę po wcześniejszym zgłoszeniu potrzeby wykonania danej czynności przez uprawnionego pracownika Zamawiającego poprzez przekazanie telefonicznie (w tym SMS) lub pisemne dyspozycji wykonania usługi wraz ze wskazaniem zakresu IV rejonu odśnieżania. Przystąpienie Wykonawcy do realizacji usług musi nastąpić w czasie nie przekraczalnym 30 min/60 min/90 min/120 min . (w zależności od czasu jaki Wykonawca zadeklaruje w ofercie). Czas przystąpienia |do realizacji zadania to ilość minut jaka minęła od momentu zgłoszenia zamawiającego do momentu rozpoczęcia pracy: - w przypadku piaskarko - solarek od momentu zakończenia załadunku i wyjazdu z miejsca w którym składowana będzie mieszanka piaskowo - solna, - w przypadku pługów od momentu wyjazdu z bazy wskazanej przez Wykonawcę. Do kosztu jednostkowego zwalczania śliskości należy ująć koszt załadunku udostępnionej mieszanki piaskowo - solnej na placu składowania jej przez Wykonawcę. Zamawiający przewiduje możliwość dodatkowej kontroli prac wykonywanych przez wykonawcę poprzez zamontowanie systemu GPS. W powyższej sytuacji urządzenie monitorujące zostanie przekazane protokolarnie i zamontowane na sprzęcie Wykonawcy po zawarciu umowy. Wszelkie powstałe uszkodzenia w urządzeniu do monitorowania GPS z tytułu nieprawidłowego użytkowania, Wykonawca naprawi na własny koszt lub zakupi nowe urządzenia. Przy świadczeniu usług wykonawca prowadzić będzie kartę drogową pojazdu z obowiązkowym wypełnieniem następujących kolumn: data świadczenia usług, pieczęć jednostki usługowej, - nazwisko i imię kierowcy, nr rejestracyjny pojazdu, - marka, i typ pojazdu, nazwa trasy i ilość godzin efektywnej pracy sprzętu, przestoje nośnika i czas przestoju na trasie należy omówić szczegółowo w rubryce Uwagi, Zapisane dane w karcie drogowej /karcie pracy sprzętu ciężkiego/ powinny być potwierdzone przez sołtysa wsi - podpisem i pieczęcią imienną lub czytelnym podpisem oraz potwierdzone przez przedstawiciele zamawiającego. Na podstawie wiarygodnych kart drogowych /kart pracy/ przedstawiciel wykonawcy sporządzi zestawienie za okres rozliczeniowy /tygodniowy/ i uzyska potwierdzenie tych danych przez prowadzącego rozliczenia usług zimowego utrzymania w Urzędzie Gminy w Ełku. Zamawiający zapewni mieszankę piaskowo - solną służącą do wykonywania zadań polegających na posypywaniu dróg, którą Wykonawca ma obowiązek we własnym zakresie odebrać ze wskazanego przez Zamawiającego miejsca w ciągu 48h od podpisania umowy. Wykonawca zapewni na cały okres trwania umowy miejsce do składowania min. 60t wyżej wymienionej mieszanki piaskowo - solnej oraz zabezpieczy ją przed kradzieżą oraz czynnikami atmosferycznymi w taki sposób aby przez cały czas trwania umowy zachowała swoje właściwości. Rola Zamawiającego podczas prowadzenia akcji Zimowego Utrzymania Dróg. Zamawiający zastrzega sobie prawo do: a) Akcja zimowego utrzymania rozpoczynana będzie na wyraźne polecenie wydane przez osobę odpowiedzialną za zimowe utrzymanie dróg, wyznaczoną przez Zamawiającego. Wykonawca bez wyraźnego polecenia w formie określonej w umowie nie może rozpocząć akcji zimowego utrzymania dróg. b) Osoba ta każdorazowo przed rozpoczęciem akcji wyznaczać będzie Wykonawcy zakres wykonywania robót. c) Wykonawca po zakończeniu robót niezwłocznie powiadamia telefonicznie osobę, która wydała mu polecenie rozpoczęcia akcji zimowej, o zakończeniu prac podając rodzaj użytego sprzętu oraz miejsce wykonywania usługi. d) Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, oprócz złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, oprócz złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli dołączy do oferty wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami oddzielnie dla każdej części, zgodnie ze wzorem stanowiącym zał. nr 6 do SIWZ. Rodzaj sprzętu: Minimalna Ilość /szt. l. Piaskarko - solarka z pługiem do odśnieżania (napęd 4 x 4) 1 szt. 2.Ciągnik ( napęd 4x4) 1 szt. 3. Samochód ciężarowy z pługiem do odśnieżania (napęd 4 x 4) 1 szt. 4. Pług czołowy (szczytowy) na sprzęcie ciężkim kołowym (napęd 4 x 4) - min. szerokość pługa 3 m 1 szt.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, oprócz złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, oprócz złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
3) Oferta powinna zawierać następujące dokumenty: a) wypełniony zgodnie z SIWZ i podpisany formularz ofertowy - zgodnie ze wzorem stanowiącym zał. nr 1 do SIWZ, b) dokumenty i oświadczenia wskazane w dziale 6 SIWZ, c) listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej zał. nr 4 do SIWZ, d) informacja o tym, że firma nie należy do grupy kapitałowej zał. nr 5 do SIWZ, e) zobowiązanie podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, (jeżeli dotyczy), f) pełnomocnictwo dla osoby występującej w imieniu wykonawcy uwzględniające zakres i okres obowiązywania - potwierdzające że osoba posiada uprawnienia do podpisywania zobowiązań w imieniu wykonawcy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający nie przewiduje możliwości dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której będzie dokonany wybór Wykonawcy, za wyjątkiem stawki podatku VAT określonej zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. 2011 nr 177, poz. 1054) i będzie ona zmieniana w przypadku urzędowej zmiany w trakcie realizacji zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.ełk.gmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Ełk ul. Kościuszki 28 A, 19-300 Ełk.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.11.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Ełk ul. Kościuszki 28 A, 19-300 Ełk (pok. nr 0A- parter)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie