Ełk: OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ STACJI
WODOCIĄGOWEJ W M. NOWA WIEŚ EŁCKA ORAZ SIECI WODNO-KANALIZACYJNEJ W M. ZDUNKI I
CHRUŚCIELE
Numer ogłoszenia: 150475 - 2012; data zamieszczenia:
10.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Ełku , ul. Armii Krajowej 3, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 6104437, faks 087 6103762.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ STACJI WODOCIĄGOWEJ W M. NOWA WIEŚ EŁCKA ORAZ SIECI WODNO-KANALIZACYJNEJ W M. ZDUNKI I CHRUŚCIELE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie I Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę Stacji Wodociągowej w m. Nowa Wieś Ełcka wraz z siecią wodociągową o długości ok. 1 100 m oraz przejściem sieci wodociągowej przez teren PKP. Przy składaniu oferty na wykonanie projektu należy przewidzieć dwuetapową jego realizację tj. Etap I Przedstawienie przynajmniej dwóch koncepcji rozwiązań technologicznych, które zawierać będą: określenie wydajności stacji uzdatniania wody z uwzględnieniem rozwoju terenów objętych zasięgiem istniejących i planowanych sieci wodociągowych zasilanych z dotychczasowej stacji uzdatniania wody w Przykopce; przyjęte rozwiązania technologiczne; szacunek kosztów wykonania budowy SUW (Stacji Uzdatniania Wody); szacunek kosztów uzdatniania 1 m3 wody. Etap I Wykonanie projektu technicznego po dokonaniu przez Zamawiającego wyboru jednego z zaproponowanych rozwiązań. Projekt techniczny zawierać powinien: projekt budowlany; projekt technologiczny; projekt elektryczny; projekt automatyki i sterowania procesem technologicznym. Projekt budowy stacji wodociągowej powinien przewidywać:budowę hali filtrów z ciągiem technologicznym o maksymalnej dobowej wydajności ok. Q = 1400 m3d. projekt uzdatniania wody należy wykonać w oparciu o układ dwustopniowej filtracji na filtrach odżelaziających i odmanganiających wraz z płukaniem i dezynfekcją. Stacja wodociągową powinna pracować w układzie dwustopniowego pompowania. budynek technologiczny zaprojektować w technologii tradycyjnej w nawiązaniu do lokalnej architektury. Projektowany budynek powinien zawierać: pomieszczenie hali technologicznej, pomieszczenie techniczne, halę agregatu prądotwórczego, pomieszczenie chlorowni i węzeł sanitarny. budowę dwóch nadziemnych zbiorników wyrównawczych wody czystej. Zakres opracowania musi obejmować: a)projekt budynku technologicznego b)projekt technologii uzdatniania wody przystosowanej do wydajności stacji wraz z projektem dwóch nadziemnych zbiorników wody czystej o pojemności 150 m3 każdy z komorą zasuw i rurociągami międzyobiektowymi, projektem odstojnika wód popłucznych, neutralizatora ścieków, odprowadzenia ścieków sanitarnych, wód popłucznych z technologii uzdatniania wody i wód spustowo-przelewowych ze zbiornika, doborem pomp głębinowych, projektem obudowy studni głębinowych oraz projektem rurociągów wody surowej c)projekt sieci wodociągowej magistralnej o długości ok. 1 100 m d)projekt kolizji sieci wodociągowej z terem linii PKP e)projekt sieci kablowej elektrycznej zewnętrznej od złącza kablowo-pomiarowego wraz z uzyskaniem warunków przyłączenia do sieci energetycznej, f)projekt sieci kablowej energetycznej zasilającej urządzenia zamontowane na terenie ujęcia wody, g)projekt instalacji elektrycznej wewnętrznej w budynku hydroforni, h)projekt instalacji sygnalizacyjnej i sterowniczej na ujęciu wody, na odstojniku popłuczyn, i)projekt instalacji agregatu prądotwórczego zasilającego hydrofornię w przypadku braku zasilania energetycznego; j)projekt monitoringu i wizualizacji pracy stacji wodociągowej k)projekt ogrodzenia i drogi dojazdowej, placu i dróg wewnętrznych na terenie stacji wodociągowej oraz projekt zieleni na terenie stacji. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi: a)koncepcja rozwiązań technologicznych - 2 egz. b)projekt techniczny - 5 egz. dla każdej z branż. Projekty techniczne powinny spełniać wymogi niezbędne do uzyskania pozwolenia na budowę, zawierać opinie, uzgodnienia i pozwolenia poprzedzające wniosek o pozwolenie na budowę. c)specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robot - 3 egz. d)przedmiar robot i kosztorys ślepy - 3 egz. e)kosztorys inwestorski - 3 egz. f)dokumentacja budowlana w postaci pliku zapisanego na nośniku CD-R w formacie PDF. g)przygotowanie wniosku do wystąpienia o pozwolenie na budowę. h)nadzór autorski Zamawiający wymaga, aby każde z urządzeń było w całości wyprodukowane przez jednego producenta (nie dopuszcza się samodzielnego montażu urządzeń z podzespołów przez wykonawcę robót na etapie budowy SUW). W ramach zamówienia Zamawiający wymaga od Wykonawcy: Zapewnienia obsługi geodezyjnej obejmującej m.in. wykonanie map do celów projektowych wraz z aktualizacją pomiaru wysokościowego, przygotowanie i dokonanie uzgodnień z ZUD, Opracowanie operatów wodno-prawnych wraz z uzyskaniem pozwolenia wodno-prawnego koniecznych do uzyskania pozwolenia na budowę. Zaopiniowania i uzgodnienia projektu z właściwymi organami, Uzyskania we własnym zakresie i na własny koszt wszystkich niezbędnych informacji koniecznych do właściwego wykonania zamówienia, Opracowanie wniosków do wydania decyzji uwarunkowań środowiskowych i decyzji lokalizacji celu publicznego. Zadanie II Opracowanie dokumentacji projektowej na rozbudowę sieci wodociągowej w m. Chruściele (nowe działki) o długości ok. 500 m. 1.W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi: a)opracowanie projektów budowlanych i wykonawczych, b)opracowanie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich, c)opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, d)uzyskanie wszelkich niezbędnych decyzji, warunków technicznych, opinii i zezwoleń, e)opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, f)złożenie wniosku o zgłoszenie/pozwolenie na budowę wraz z obowiązującymi załącznikami, g)nadzór autorski 2.Dokumentację budowlaną należy wykonać w egzemplarzach: projekt budowlany - 5 egz. kosztorysy inwestorskie - 3 egz. przedmiary robót - 3 egz. instrukcje bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - 5 egz. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - 3 egz. dokumentacje budowlana należy również dostarczyć w postaci pliku zapisanego na nośniku CD-R w formacie (PDF). Zamawiający zapewnia wykonanie map do celów projektowych. Zadanie III Opracowanie dokumentacji projektowej sieci kanalizacji sanitarnej w m. Chruściele (nowe działki) o długości ok. 1600 m. 1. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi: a)opracowanie projektów budowlanych i wykonawczych, b)opracowanie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich, c)opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, d)uzyskanie wszelkich niezbędnych decyzji, warunków technicznych, opinii i zezwoleń, e)opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, f)złożenie wniosku o zgłoszenie/pozwolenie na budowę wraz z obowiązującymi załącznikami, g)nadzór autorski 2.Dokumentację budowlaną należy wykonać w egzemplarzach: projekt budowlany - 5 egz. kosztorysy inwestorskie - 3 egz. przedmiary robót - 3 egz. instrukcje bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - 5 egz. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - 3 egz. dokumentacje budowlana należy również dostarczyć w postaci pliku zapisanego na nośniku CD-R w formacie (PDF). Zamawiający zapewnia wykonanie map do celów projektowych. Zadanie IV Opracowanie dokumentacji projektowej na rozbudowę sieci wodociągowej na kolonię w m. Zdunki o długości ok. 1400 m. 1. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi: a)opracowanie projektów budowlanych i wykonawczych, b)opracowanie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich, c)opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, d)uzyskanie wszelkich niezbędnych decyzji, warunków technicznych, opinii i zezwoleń, e)opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, f)złożenie wniosku o zgłoszenie/pozwolenie na budowę wraz z obowiązującymi załącznikami, g)nadzór autorski 2. Dokumentację budowlaną należy wykonać w egzemplarzach: projekt budowlany - 5 egz kosztorysy inwestorskie - 3 egz. przedmiary robót - 3 egz. instrukcje bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - 5 egz. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - 3 egz. dokumentacje budowlana należy również dostarczyć w postaci pliku zapisanego na nośniku CD-R w formacie (PDF). Zamawiający zapewnia wykonanie map do celów projektowych.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7, 71.32.22.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 3 000,00 zł /słownie: trzy tysiące złotych/. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 Ustawy - Pzp.: 1.pieniądzu; 2.poręczeniach bankowych lub poręczeniach społdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem piniężnym; 3.gwarancjach bankowych; 4.gwarancjach ubezpieczeniowych; 5.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 42, poz. 275 z 2007 r. - tekst jednolity z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Polski Kasa Opieki S.A. Nr 11 1240 5745 1111 0010 4463 2844 Zwrot wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ustawy - Pzp.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie oprócz złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę opisanego przez Zamawiajacego warunku posiadania wiedzy i doświadczenia przez Wykonawcę, Zamawiający żąda od Wykonawcy wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży wykaz usług w ilości minimalnej wskazanej w zał. nr 4 do SIWZ, tj.: - minimum 3 projekty budowlane stacji wodociągowych; - minimum 3 projekty budowlane sieci wodociągowych o długości co najmniej 5 km; - minimum 2 projekty budowlane sieci wodociągowych lub kanalizacyjnych zlokalizowanych na terenie kolejowym;wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie oprócz złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie oprócz złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie oprócz złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a)Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (zał. nr 2 do SIWZ); b)Formularz ofertowy zgodnie ze wzorem stanowiącym zał. nr 1 do SIWZ; c)Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisujących ofertę do występowania w imieniu wykonawcy, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów lub w przypadku o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy - Pzp.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna
specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.bip.elk.gmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można
uzyskać pod adresem: Gmina Ełk ul. Armii Krajowej 3 19-300 Ełk.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Gmina Ełk ul. Armii Krajowej 3 19-300 Ełk-sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie