Zastępca Wójta Gminy Ełk

Zastępca Wójta Gminy Ełk


Funkcję Zastępcy Wójta Gminy Ełk sprawuje: mgr Bożena Wołyniec

Tel. służbowy: 87619 45 17
e-mail: b.wolyniec@elk.gmina.pl

Do zadań Zastępcy Wójta należy :

  1. Wykonywanie zadań powierzonych przez Wójta.
  2. Zastępowanie Wójta podczas jego nieobecności  w zakresie określonym ustawą oraz w sprawach bieżących Urzędu, z zastrzeżeniem spraw zastrzeżonych do wyłącznej kompetencji Wójta;
  3. Nadzór nad określonymi  komórkami organizacyjnymi  zgodnie z przyjętym schematem. 
  4. Przejęcie zadań i kompetencji Wójta w czasie zaistnienia przeszkody, w przypadkach określonych przepisami prawa.
  5. Wydawanie decyzji administracyjnych w sprawach z zakresu administracji publicznej – w zakresie odrębnego upoważnienia Wójta.
  6. Składanie oświadczeń woli w imieniu Gminy – w zakresie udzielonych przez Wójta pełnomocnictw, z zastrzeżeniem postanowień ustawy.
  7. Przyjmowanie interesantów w sprawach skarg i wniosków.
  8. Załatwianie spraw oraz udzielanie informacji publicznej – w zakresie odrębnego upoważnienia Wójta.
  9. Reprezentowanie Gminy podczas uroczystości państwowych i samorządowych oraz imprez sportowych i artystycznych.
  10. Współdziałanie – w zakresie powierzonych zadań i udzielonych upoważnień oraz pełnomocnictw – z Radą, Wójtem, Sekretarzem, Naczelnikami, Skarbnikiem, jednostkami pomocniczymi, jednostkami organizacyjnymi oraz komórkami organizacyjnymi nie podległymi bezpośrednio Zastępcy.
  11. Załatwianie wniosków w zakresie powierzonych zadań i kompetencji.
  12. Załatwianie skarg na bezpośrednio podległych pracowników.
  13. Przygotowywanie projektów programów gospodarczych, koordynacja i współudział w realizacji tych programów.
  14. Przy wykonywaniu swoich zadań i kompetencji Zastępca działa w granicach określonych odrębnymi imiennymi pełnomocnictwami i upoważnieniami udzielonymi przez Wójta.
Wytworzył:
Udostępnił:
Kruszewski Jacek
(2019-07-15 11:43:43)
Ostatnio zmodyfikował:
Nowosielska Renata
(2020-09-22 10:45:52)