Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
http://www.bip.elk.gmina.pl/


Ełk: Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę Stacji Wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w m. Nowa Wieś Ełcka oraz rozbudowę sieci wodno-kanalizacyjnej w m. Chruściele i Buczki.
Numer ogłoszenia: 91208 - 2013; data zamieszczenia: 06.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Ełku , ul. Armii Krajowej 3, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 6104437, faks 087 6103762.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę Stacji Wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w m. Nowa Wieś Ełcka oraz rozbudowę sieci wodno-kanalizacyjnej w m. Chruściele i Buczki..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający przewiduje realizację zamówienia z podziałem na sześć (6) zadań, tj.: I. Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę Stacji Wodociągowej w Nowej Wsi Ełckiej. II. Opracowanie dokumentacji projektowej na rozbudowę sieci wodociągowej w m. Chruściele (nowe działki) o długości ok. 500 m. III. Opracowanie dokumentacji projektowej na rozbudowę kanalizacji sanitarnej w m. Chruściele (nowe działki) o długości ok. 1600 m. IV. Opracowanie dokumentacji projektowej kanalizacji sanitarnej na ul. Lipowej w m. Nowa Wieś Ełcka o długości ok. 400 m. V. Opracowanie dokumentacji projektowej na rozbudowę sieci wodociągowej w m. Buczki (nowe działki) o długości ok. 1500 m. VI. Opracowanie dokumentacji projektowej na rozbudowę kanalizacji sanitarnej w m. Buczki (nowe działki) o długości ok. 1500 m. Przed przystąpieniem do sporządzenia oferty wymaga się, aby oferent dokonał wizji lokalnej w terenie celem zapoznania się ze stanem istniejącym i warunkami oraz zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny prac projektowych. Szczegółowy zakres prac dla poszczególnych zadań obejmuje: Zadanie I Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę Stacji Wodociągowej w m. Nowa Wieś Ełcka. Przy składaniu oferty na wykonanie projektu należy przewidzieć dwuetapową jego realizację tj. Etap I Przedstawienie dwóch koncepcji rozwiązań technologicznych, które zawierać będą: -określenie wydajności stacji uzdatniania wody z uwzględnieniem rozwoju terenów objętych zasięgiem istniejących i planowanych sieci wodociągowych zasilanych z dotychczasowej stacji uzdatniania wody w Przykopce; -przyjęte rozwiązania technologiczne; -szacunek kosztów wykonania budowy SUW (Stacji Uzdatniania Wody); -szacunek kosztów uzdatniania 1 m3 wody. Etap II Wykonanie projektu technicznego po dokonaniu przez Zamawiającego wyboru jednego z zaproponowanych rozwiązań. Projekt techniczny zawierać powinien: -projekt budowlany; -projekt technologiczny; -projekt elektryczny; -projekt automatyki i sterowania procesem technologicznym. Projekt budowy stacji wodociągowej powinien przewidywać: -budowę hali filtrów z ciągiem technologicznym o maksymalnej dobowej wydajności ok. Q = 1400 m3/d. -projekt uzdatniania wody należy wykonać w oparciu o układ dwustopniowej filtracji na filtrach odżelaziających i odmanganiających wraz z płukaniem i dezynfekcją. Stacja wodociągową powinna pracować w układzie dwustopniowego pompowania. -budynek technologiczny zaprojektować w technologii tradycyjnej w nawiązaniu do lokalnej architektury. Projektowany budynek powinien zawierać: pomieszczenie hali technologicznej, pomieszczenie techniczne, halę agregatu prądotwórczego, pomieszczenie chlorowni i węzeł sanitarny. -budowę dwóch nadziemnych zbiorników wyrównawczych wody czystej. Zakres opracowania musi obejmować: a) projekt budynku technologicznego b) projekt technologii uzdatniania wody przystosowanej do wydajności stacji wraz z projektem dwóch nadziemnych zbiorników wody czystej o pojemności 150 m3 każdy z komorą zasuw i rurociągami międzyobiektowymi, projektem odstojnika wód popłucznych, neutralizatora ścieków, odprowadzenia ścieków sanitarnych, wód popłucznych z technologii uzdatniania wody i wód spustowo-przelewowych ze zbiornika, doborem pomp głębinowych, projektem obudowy studni głębinowych oraz projektem rurociągów wody surowej c) projekt sieci kablowej elektrycznej zewnętrznej od złącza kablowo-pomiarowego wraz z uzyskaniem warunków przyłączenia do sieci energetycznej, d) projekt sieci kablowej energetycznej zasilającej urządzenia zamontowane na terenie ujęcia wody, e) projekt instalacji elektrycznej wewnętrznej w budynku hydroforni, f) projekt instalacji sygnalizacyjnej i sterowniczej na ujęciu wody, na odstojniku popłuczyn, g) projekt instalacji agregatu prądotwórczego zasilającego hydrofornię w przypadku braku zasilania energetycznego; h) projekt monitoringu i wizualizacji pracy stacji wodociągowej i) projekt ogrodzenia i drogi dojazdowej, placu i dróg wewnętrznych na terenie stacji wodociągowej oraz projekt zieleni na terenie stacji. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi: a) koncepcja rozwiązań technologicznych - 2 egz. b) projekty techniczne - 6 egz. dla każdej z branż. Projekty techniczne powinny spełniać wymogi niezbędne do uzyskania pozwolenia na budowę, zawierać opinie, uzgodnienia i pozwolenia poprzedzające wniosek o pozwolenie na budowę. c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robot - 3 egz. d) przedmiar robot i kosztorys ślepy - 3 egz. e) kosztorys inwestorski - 3 egz. f) dokumentacja budowlana w postaci pliku zapisanego na nośniku CD-R w formacie PDF. g) przygotowanie wniosku do wystąpienia o pozwolenie na budowę. h) nadzór autorski Zamawiający wymaga, aby każde z urządzeń było w całości wyprodukowane przez jednego producenta (nie dopuszcza się samodzielnego montażu urządzeń z podzespołów przez wykonawcę robót na etapie budowy SUW). W ramach zamówienia Zamawiający wymaga od Wykonawcy: -Opracowanie operatów wodno-prawnych wraz z uzyskaniem pozwolenia wodno-prawnego koniecznych do uzyskania pozwolenia na budowę. -Zaopiniowania i uzgodnienia projektu z właściwymi organami, -Uzyskania we własnym zakresie i na własny koszt wszystkich niezbędnych informacji koniecznych do właściwego wykonania zamówienia, -Opracowanie wniosków do wydania decyzji lokalizacji inwestycji celu publicznego. Zamawiający zapewnienia wykonanie map do celów projektowych. Zadanie II Opracowanie dokumentacji projektowej na rozbudowę sieci wodociągowej w m. Chruściele (nowe działki) o długości ok. 500 m. 1. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi: a) opracowanie projektów budowlanych i wykonawczych, b) opracowanie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich, c) opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, d) uzyskanie wszelkich niezbędnych decyzji, warunków technicznych, opinii i zezwoleń, e) opracowanie wniosków do wydania decyzji lokalizacji inwestycji celu publicznego, f) opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, g) złożenie wniosku o zgłoszenie/pozwolenie na budowę wraz z obowiązującymi załącznikami, h) nadzór autorski 2. Dokumentację budowlaną należy wykonać w egzemplarzach: -projekt budowlany - 6 egz. -kosztorysy inwestorskie - 3 egz. -przedmiary robót - 3 egz. -instrukcje bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - 6 egz. -specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - 3 egz. -dokumentacje budowlana należy również dostarczyć w postaci pliku zapisanego na nośniku CD-R w formacie (PDF). Zamawiający zapewnienia wykonanie map do celów projektowych. Zadanie III Opracowanie dokumentacji projektowej sieci kanalizacji sanitarnej w m. Chruściele (nowe działki) o długości ok. 1600 m. 1. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi: a) opracowanie projektów budowlanych i wykonawczych, b) opracowanie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich, c) opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, d) uzyskanie wszelkich niezbędnych decyzji, warunków technicznych, opinii i zezwoleń, e) opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, f) opracowanie wniosków do wydania decyzji uwarunkowań środowiskowych i decyzji lokalizacji inwestycji celu publicznego, g) złożenie wniosku o zgłoszenie/pozwolenie na budowę wraz z obowiązującymi załącznikami, h) nadzór autorski 2. Dokumentację budowlaną należy wykonać w egzemplarzach: -projekt budowlany - 6 egz. -kosztorysy inwestorskie - 3 egz. -przedmiary robót - 3 egz. -instrukcje bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - 6 egz. -specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - 3 egz. -dokumentacje budowlana należy również dostarczyć w postaci pliku zapisanego na nośniku CD-R w formacie (PDF). Zamawiający zapewnienia wykonanie map do celów projektowych. Zadanie IV Opracowanie dokumentacji projektowej kanalizacji sanitarnej na ul. Lipowej w m. Nowa Wieś Ełcka o długości ok. 400 m. 1. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi: a) opracowanie projektów budowlanych i wykonawczych, b) opracowanie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich, c) opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, d) uzyskanie wszelkich niezbędnych decyzji, warunków technicznych, opinii i zezwoleń, e) opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, f) opracowanie wniosków do wydania decyzji lokalizacji inwestycji celu publicznego. g) złożenie wniosku o zgłoszenie pozwolenie na budowę wraz z obowiązującymi załącznikami, h) nadzór autorski 2. Dokumentację budowlaną należy wykonać w egzemplarzach: -projekt budowlany - 6 egz. -kosztorysy inwestorskie - 3 egz. -przedmiary robót - 3 egz. -instrukcje bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - 6 egz. -specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - 3 egz. -dokumentacje budowlana należy również dostarczyć w postaci pliku zapisanego na nośniku CD-R w formacie (PDF). Mapy do celów projektowych po stronie Wykonawcy. Zadanie V Opracowanie dokumentacji projektowej na rozbudowę sieci wodociągowej w m. Buczki (nowe działki) o długości ok. 1500 m. 1. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi: a) opracowanie projektów budowlanych i wykonawczych, b) opracowanie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich, c) opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, d) uzyskanie wszelkich niezbędnych decyzji, warunków technicznych, opinii i zezwoleń, e) opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, f) opracowanie wniosków do wydania decyzji lokalizacji inwestycji celu publicznego. g) złożenie wniosku o zgłoszenie/pozwolenie na budowę wraz z obowiązującymi załącznikami, h) nadzór autorski 2. Dokumentację budowlaną należy wykonać w egzemplarzach: -projekt budowlany - 6 egz. -kosztorysy inwestorskie - 3 egz. -przedmiary robót - 3 egz. -instrukcje bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - 6 egz. -specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - 3 egz. -dokumentacje budowlana należy również dostarczyć w postaci pliku zapisanego na nośniku CD-R w formacie (PDF). Mapy do celów projektowych po stronie Wykonawcy. Zadanie VI Opracowanie dokumentacji projektowej na rozbudowę kanalizacji sanitarnej w m. Buczki (nowe działki) o długości ok. 1500 m. 1. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi: a) opracowanie projektów budowlanych i wykonawczych, b) opracowanie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich, c) opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, d) uzyskanie wszelkich niezbędnych decyzji, warunków technicznych, opinii i zezwoleń, e) opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, f) opracowanie wniosków do wydania decyzji uwarunkowań środowiskowych i decyzji lokalizacji inwestycji celu publicznego. g) złożenie wniosku o zgłoszenie pozwolenie na budowę wraz z obowiązującymi załącznikami, h) nadzór autorski 2. Dokumentację budowlaną należy wykonać w egzemplarzach: -projekt budowlany - 6 egz. -kosztorysy inwestorskie - 3 egz. -przedmiary robót - 3 egz. -instrukcje bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - 6 egz. -specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - 3 egz. -dokumentacje budowlana należy również dostarczyć w postaci pliku zapisanego na nośniku CD-R w formacie (PDF). Mapy do celów projektowych po stronie Wykonawcy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7, 71.32.22.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.11.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych zał. nr 2 do SIWZ; b) Formularz ofertowy zgodnie ze wzorem stanowiącym zał. nr 1 do SIWZ; c) Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisujących ofertę do występowania w imieniu wykonawcy, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów lub w przypadku o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy - Pzp. d) Wykonawca wraz z ofertą składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W przypadku ustawowej zmiany stawki VAT wynagrodzenie należne wykonawcy podlega automatycznej waloryzacji o kwotę VAT wynikającą ze stawki VAT obowiązującej w chwili powstania obowiązku podatkowego. W takim przypadku: a)wysokość wynagrodzenia brutto należnego wykonawcy ustalana będzie każdorazowo z uwzględnieniem aktualnej stawki VAT obowiązującej na dzień powstania obowiązku podatkowego (wystawienia faktury); b)cena netto wynagrodzenia należnego Wykonawcy nie ulega zmianie c)podstawą do ustalenia wynagrodzenia brutto należnego wykonawcy uwzględniającego aktualną stawkę VAT będą postanowienia zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.elk.gmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Ełk ul. Armii Krajowej 3, 19-300 Ełk.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.03.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Ełk ul. Armii Krajowej 3, 19-300 Ełk (sekretariat - pok. nr 1)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie