Ełk: Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę Stacji
Wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w m. Nowa Wieś Ełcka oraz rozbudowę sieci
wodno-kanalizacyjnej w m. Chruściele i Buczki.
Numer ogłoszenia: 91208
- 2013; data zamieszczenia: 06.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Ełku , ul. Armii Krajowej 3, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 6104437, faks 087 6103762.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę Stacji Wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w m. Nowa Wieś Ełcka oraz rozbudowę sieci wodno-kanalizacyjnej w m. Chruściele i Buczki..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający przewiduje realizację zamówienia z podziałem na sześć (6) zadań, tj.: I. Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę Stacji Wodociągowej w Nowej Wsi Ełckiej. II. Opracowanie dokumentacji projektowej na rozbudowę sieci wodociągowej w m. Chruściele (nowe działki) o długości ok. 500 m. III. Opracowanie dokumentacji projektowej na rozbudowę kanalizacji sanitarnej w m. Chruściele (nowe działki) o długości ok. 1600 m. IV. Opracowanie dokumentacji projektowej kanalizacji sanitarnej na ul. Lipowej w m. Nowa Wieś Ełcka o długości ok. 400 m. V. Opracowanie dokumentacji projektowej na rozbudowę sieci wodociągowej w m. Buczki (nowe działki) o długości ok. 1500 m. VI. Opracowanie dokumentacji projektowej na rozbudowę kanalizacji sanitarnej w m. Buczki (nowe działki) o długości ok. 1500 m. Przed przystąpieniem do sporządzenia oferty wymaga się, aby oferent dokonał wizji lokalnej w terenie celem zapoznania się ze stanem istniejącym i warunkami oraz zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny prac projektowych. Szczegółowy zakres prac dla poszczególnych zadań obejmuje: Zadanie I Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę Stacji Wodociągowej w m. Nowa Wieś Ełcka. Przy składaniu oferty na wykonanie projektu należy przewidzieć dwuetapową jego realizację tj. Etap I Przedstawienie dwóch koncepcji rozwiązań technologicznych, które zawierać będą: -określenie wydajności stacji uzdatniania wody z uwzględnieniem rozwoju terenów objętych zasięgiem istniejących i planowanych sieci wodociągowych zasilanych z dotychczasowej stacji uzdatniania wody w Przykopce; -przyjęte rozwiązania technologiczne; -szacunek kosztów wykonania budowy SUW (Stacji Uzdatniania Wody); -szacunek kosztów uzdatniania 1 m3 wody. Etap II Wykonanie projektu technicznego po dokonaniu przez Zamawiającego wyboru jednego z zaproponowanych rozwiązań. Projekt techniczny zawierać powinien: -projekt budowlany; -projekt technologiczny; -projekt elektryczny; -projekt automatyki i sterowania procesem technologicznym. Projekt budowy stacji wodociągowej powinien przewidywać: -budowę hali filtrów z ciągiem technologicznym o maksymalnej dobowej wydajności ok. Q = 1400 m3/d. -projekt uzdatniania wody należy wykonać w oparciu o układ dwustopniowej filtracji na filtrach odżelaziających i odmanganiających wraz z płukaniem i dezynfekcją. Stacja wodociągową powinna pracować w układzie dwustopniowego pompowania. -budynek technologiczny zaprojektować w technologii tradycyjnej w nawiązaniu do lokalnej architektury. Projektowany budynek powinien zawierać: pomieszczenie hali technologicznej, pomieszczenie techniczne, halę agregatu prądotwórczego, pomieszczenie chlorowni i węzeł sanitarny. -budowę dwóch nadziemnych zbiorników wyrównawczych wody czystej. Zakres opracowania musi obejmować: a) projekt budynku technologicznego b) projekt technologii uzdatniania wody przystosowanej do wydajności stacji wraz z projektem dwóch nadziemnych zbiorników wody czystej o pojemności 150 m3 każdy z komorą zasuw i rurociągami międzyobiektowymi, projektem odstojnika wód popłucznych, neutralizatora ścieków, odprowadzenia ścieków sanitarnych, wód popłucznych z technologii uzdatniania wody i wód spustowo-przelewowych ze zbiornika, doborem pomp głębinowych, projektem obudowy studni głębinowych oraz projektem rurociągów wody surowej c) projekt sieci kablowej elektrycznej zewnętrznej od złącza kablowo-pomiarowego wraz z uzyskaniem warunków przyłączenia do sieci energetycznej, d) projekt sieci kablowej energetycznej zasilającej urządzenia zamontowane na terenie ujęcia wody, e) projekt instalacji elektrycznej wewnętrznej w budynku hydroforni, f) projekt instalacji sygnalizacyjnej i sterowniczej na ujęciu wody, na odstojniku popłuczyn, g) projekt instalacji agregatu prądotwórczego zasilającego hydrofornię w przypadku braku zasilania energetycznego; h) projekt monitoringu i wizualizacji pracy stacji wodociągowej i) projekt ogrodzenia i drogi dojazdowej, placu i dróg wewnętrznych na terenie stacji wodociągowej oraz projekt zieleni na terenie stacji. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi: a) koncepcja rozwiązań technologicznych - 2 egz. b) projekty techniczne - 6 egz. dla każdej z branż. Projekty techniczne powinny spełniać wymogi niezbędne do uzyskania pozwolenia na budowę, zawierać opinie, uzgodnienia i pozwolenia poprzedzające wniosek o pozwolenie na budowę. c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robot - 3 egz. d) przedmiar robot i kosztorys ślepy - 3 egz. e) kosztorys inwestorski - 3 egz. f) dokumentacja budowlana w postaci pliku zapisanego na nośniku CD-R w formacie PDF. g) przygotowanie wniosku do wystąpienia o pozwolenie na budowę. h) nadzór autorski Zamawiający wymaga, aby każde z urządzeń było w całości wyprodukowane przez jednego producenta (nie dopuszcza się samodzielnego montażu urządzeń z podzespołów przez wykonawcę robót na etapie budowy SUW). W ramach zamówienia Zamawiający wymaga od Wykonawcy: -Opracowanie operatów wodno-prawnych wraz z uzyskaniem pozwolenia wodno-prawnego koniecznych do uzyskania pozwolenia na budowę. -Zaopiniowania i uzgodnienia projektu z właściwymi organami, -Uzyskania we własnym zakresie i na własny koszt wszystkich niezbędnych informacji koniecznych do właściwego wykonania zamówienia, -Opracowanie wniosków do wydania decyzji lokalizacji inwestycji celu publicznego. Zamawiający zapewnienia wykonanie map do celów projektowych. Zadanie II Opracowanie dokumentacji projektowej na rozbudowę sieci wodociągowej w m. Chruściele (nowe działki) o długości ok. 500 m. 1. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi: a) opracowanie projektów budowlanych i wykonawczych, b) opracowanie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich, c) opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, d) uzyskanie wszelkich niezbędnych decyzji, warunków technicznych, opinii i zezwoleń, e) opracowanie wniosków do wydania decyzji lokalizacji inwestycji celu publicznego, f) opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, g) złożenie wniosku o zgłoszenie/pozwolenie na budowę wraz z obowiązującymi załącznikami, h) nadzór autorski 2. Dokumentację budowlaną należy wykonać w egzemplarzach: -projekt budowlany - 6 egz. -kosztorysy inwestorskie - 3 egz. -przedmiary robót - 3 egz. -instrukcje bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - 6 egz. -specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - 3 egz. -dokumentacje budowlana należy również dostarczyć w postaci pliku zapisanego na nośniku CD-R w formacie (PDF). Zamawiający zapewnienia wykonanie map do celów projektowych. Zadanie III Opracowanie dokumentacji projektowej sieci kanalizacji sanitarnej w m. Chruściele (nowe działki) o długości ok. 1600 m. 1. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi: a) opracowanie projektów budowlanych i wykonawczych, b) opracowanie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich, c) opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, d) uzyskanie wszelkich niezbędnych decyzji, warunków technicznych, opinii i zezwoleń, e) opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, f) opracowanie wniosków do wydania decyzji uwarunkowań środowiskowych i decyzji lokalizacji inwestycji celu publicznego, g) złożenie wniosku o zgłoszenie/pozwolenie na budowę wraz z obowiązującymi załącznikami, h) nadzór autorski 2. Dokumentację budowlaną należy wykonać w egzemplarzach: -projekt budowlany - 6 egz. -kosztorysy inwestorskie - 3 egz. -przedmiary robót - 3 egz. -instrukcje bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - 6 egz. -specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - 3 egz. -dokumentacje budowlana należy również dostarczyć w postaci pliku zapisanego na nośniku CD-R w formacie (PDF). Zamawiający zapewnienia wykonanie map do celów projektowych. Zadanie IV Opracowanie dokumentacji projektowej kanalizacji sanitarnej na ul. Lipowej w m. Nowa Wieś Ełcka o długości ok. 400 m. 1. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi: a) opracowanie projektów budowlanych i wykonawczych, b) opracowanie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich, c) opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, d) uzyskanie wszelkich niezbędnych decyzji, warunków technicznych, opinii i zezwoleń, e) opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, f) opracowanie wniosków do wydania decyzji lokalizacji inwestycji celu publicznego. g) złożenie wniosku o zgłoszenie pozwolenie na budowę wraz z obowiązującymi załącznikami, h) nadzór autorski 2. Dokumentację budowlaną należy wykonać w egzemplarzach: -projekt budowlany - 6 egz. -kosztorysy inwestorskie - 3 egz. -przedmiary robót - 3 egz. -instrukcje bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - 6 egz. -specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - 3 egz. -dokumentacje budowlana należy również dostarczyć w postaci pliku zapisanego na nośniku CD-R w formacie (PDF). Mapy do celów projektowych po stronie Wykonawcy. Zadanie V Opracowanie dokumentacji projektowej na rozbudowę sieci wodociągowej w m. Buczki (nowe działki) o długości ok. 1500 m. 1. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi: a) opracowanie projektów budowlanych i wykonawczych, b) opracowanie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich, c) opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, d) uzyskanie wszelkich niezbędnych decyzji, warunków technicznych, opinii i zezwoleń, e) opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, f) opracowanie wniosków do wydania decyzji lokalizacji inwestycji celu publicznego. g) złożenie wniosku o zgłoszenie/pozwolenie na budowę wraz z obowiązującymi załącznikami, h) nadzór autorski 2. Dokumentację budowlaną należy wykonać w egzemplarzach: -projekt budowlany - 6 egz. -kosztorysy inwestorskie - 3 egz. -przedmiary robót - 3 egz. -instrukcje bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - 6 egz. -specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - 3 egz. -dokumentacje budowlana należy również dostarczyć w postaci pliku zapisanego na nośniku CD-R w formacie (PDF). Mapy do celów projektowych po stronie Wykonawcy. Zadanie VI Opracowanie dokumentacji projektowej na rozbudowę kanalizacji sanitarnej w m. Buczki (nowe działki) o długości ok. 1500 m. 1. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi: a) opracowanie projektów budowlanych i wykonawczych, b) opracowanie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich, c) opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, d) uzyskanie wszelkich niezbędnych decyzji, warunków technicznych, opinii i zezwoleń, e) opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, f) opracowanie wniosków do wydania decyzji uwarunkowań środowiskowych i decyzji lokalizacji inwestycji celu publicznego. g) złożenie wniosku o zgłoszenie pozwolenie na budowę wraz z obowiązującymi załącznikami, h) nadzór autorski 2. Dokumentację budowlaną należy wykonać w egzemplarzach: -projekt budowlany - 6 egz. -kosztorysy inwestorskie - 3 egz. -przedmiary robót - 3 egz. -instrukcje bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - 6 egz. -specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - 3 egz. -dokumentacje budowlana należy również dostarczyć w postaci pliku zapisanego na nośniku CD-R w formacie (PDF). Mapy do celów projektowych po stronie Wykonawcy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7, 71.32.22.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.11.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie oprócz złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1pkt 2 pzp, dotyczące: posiadania wiedzy i doświadczenia. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, co najmniej: - 2 projekty budowlane stacji wodociągowych; - 2 projekty budowlane sieci wodociągowych o długości co najmniej 3 km; - 2 projekty budowlane sieci kanalizacji sanitarnych o długości co najmniej 3 km; Zgodnie z zapisami art. 26 ust. 2b pzp, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, zawierające zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposób wykorzystania zasobu innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia, charakter stosunku jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem oraz zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawcę, warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów, wymaganych w siwz i ogłoszeniu o zamówieniu, wg formuły spełnia - nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie oprócz złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie oprócz złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie oprócz złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych zał. nr 2 do SIWZ; b) Formularz ofertowy zgodnie ze wzorem stanowiącym zał. nr 1 do SIWZ; c) Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisujących ofertę do występowania w imieniu wykonawcy, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów lub w przypadku o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy - Pzp. d) Wykonawca wraz z ofertą składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W przypadku ustawowej zmiany stawki VAT wynagrodzenie należne wykonawcy podlega automatycznej waloryzacji o kwotę VAT wynikającą ze stawki VAT obowiązującej w chwili powstania obowiązku podatkowego. W takim przypadku: a)wysokość wynagrodzenia brutto należnego wykonawcy ustalana będzie każdorazowo z uwzględnieniem aktualnej stawki VAT obowiązującej na dzień powstania obowiązku podatkowego (wystawienia faktury); b)cena netto wynagrodzenia należnego Wykonawcy nie ulega zmianie c)podstawą do ustalenia wynagrodzenia brutto należnego wykonawcy uwzględniającego aktualną stawkę VAT będą postanowienia zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna
specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.bip.elk.gmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można
uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Ełk ul. Armii Krajowej 3, 19-300 Ełk.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.03.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Ełk ul. Armii Krajowej 3, 19-300 Ełk (sekretariat - pok. nr 1)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie