Ełk: Usługa organizacji i przeprowadzenia kursów i szkoleń zawodowych dla 26 osób w ramach projektu Klub Integracji Społecznej Aktywni Razem II edycja w gminie Ełk
Numer ogłoszenia: 351818 - 2011; data zamieszczenia: 26.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Słowackiego 15B, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 621 87 50, faks 087 621 87 51.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Ośrodek Pomocy Społecznej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa organizacji i przeprowadzenia kursów i szkoleń zawodowych dla 26 osób w ramach projektu Klub Integracji Społecznej Aktywni Razem II edycja w gminie Ełk.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa organizacji i przeprowadzenia kursów i szkoleń zawodowych dla 26 osób - podopiecznych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ełku w różnych zakresach tematycznych w ramach projektu Klub Integracji Społecznej Aktywni Razem II edycja w gminie Ełk. Szczegółowy opis szkoleń: 1. nowoczesny handlowiec z obsługą kasy fiskalnej z prawem jazdy kat. B (120 godz./osoba) - 2 osoby 2. nowoczesny handlowiec z obsługą kasy fiskalnej (60 godz./osoba )- 1 osoba 3. specjalista ds. kadr i płac (60 godz./osoba); )- 1 osoba 4. projektowanie i pielęgnacja terenów zielonych (60 godz./osoba.); - 8 osób 5. kucharz małej gastronomii z elementami cateringu + minimum sanitarne (130 godz./osoba);- 7 osób 6. opiekun osób starszych i niepełnosprawnych z elementami masażu (110 godz./osoba); - 2 osoby 7. opiekun osób starszych i niepełnosprawnych z elementami masażu z prawem jazdy kat. B (170 godz./osoba); - 3 osoby 8. grafika komputerowa z elementami reklamy (70 godz./osoba);- 1 osoba 9. prawo jazdy kat. C+E (50 godz./osoba). - 1 osoba Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.05.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

program zajęć wraz z przewidywanym harmonogramem każdego szkolenia (w poszczególnych zakresach tematycznych) z wyszczególnieniem: podziałów na grupy, dat, godzin, tematów zajęć, wykładowcy, i miejsca szkolenia - opracowany zgodnie z warunkami Zamawiającego.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy na wykonanie niniejszego przedmiotu zamówienia. Opis i warunki tych zmian są zamieszczone w § 13 wzoru umowy (załącznik nr 6 do SIWZ).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.elk.gmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Ełku ul. Słowackiego 15B, 19 - 300 Ełk.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.11.2011 godzina 09:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Ełku, pok. nr 6 II pętro, ul. Słowackiego 15B, 19 - 300 Ełk.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Klub Integracji Społecznej Aktywni Razem II edycja w gminie Ełk Priorytet VII, Działanie 7.2, Poddziałanie 7.2.1 Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013 Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie