Ełk: Dostawa gorących posiłków do szkół na terenie gminy Ełk
Numer ogłoszenia: 400746 - 2011; data zamieszczenia: 29.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Słowackiego 15B, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 621 87 50, faks 087 621 87 51.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Ośrodek Pomocy Społecznej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa gorących posiłków do szkół na terenie gminy Ełk.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa około 121 gorących posiłków dziennie do szkół na terenie gminy Ełk znajdujących się w miejscowościach: Woszczele, Mrozy Wielkie, Rożyńsk, Rękusy, własnym transportem przy wykorzystaniu własnych termosów, talerzy i sztuczcy jednorazowego użytku. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i dowozem posiłków. Przedmiotem postępowania jest cena jednostkowa jednego posiłku. 2) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę gorącego posiłku w skład, którego wchodzi: danie gorące - obiad /zupa + drugie danie z surówką + owoce (jabłko, banan, inne )-codziennie/ do placówek szkolnych znajdujących się w miejscowościach: Woszczele-33 posiłków, Mrozy Wielkie-32 posiłków, Rożyńsk- 8 posiłków, Rękusy-48 posiłków dziennie. 3) Zakres obowiązków Wykonawcy: - dostawa gorących posiłków w okresie od 02.01.2012 do 30.12.2012 do godziny 13.00 z wyłączeniem dni wolnych od nauki. Zamawiający dopuszcza zmianę ilości dostarczanych posiłków w każdej podanej szkole w granicach 20%. Informacja o zmianie ilości będzie podana Wykonawcy telefonicznie przez dyrektorów szkół na 2 dni przed jej wprowadzeniem..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.40.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 02.01.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Pozytywna opinia Powiatowego Inspektoratu Sanitarnego potwierdzającą spełnione warunki do przygotowania i przewozu posiłków w termosach.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykaz niezbędnych do wykonania narzędzi i urządzeń (środków transportu) przewidzianych do wykonania zamówienia - odpowiadający wymogom wskazanym w warunkach udziału w postępowaniu - jakim dysponuje wykonawca, - załącznik nr 4. Należy dołączyć kopie dowodów rejestracyjnych (wraz z ważnym ubezpieczeniem OC pojazdów), umowy użyczenia, leasingu, a w przypadku planowanego zakupu, leasingu wstępną umowę z producentem, leasingodawcą itd.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Kopia polisy potwierdzającej ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę 20 000,00 zł,
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
jadłospis posiłków na 2 tygodnie
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.elk.gmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Ełku
ul. Słowackiego 15B, 19 - 300 Ełk.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.12.2011 godzina 09:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Ełku ul. Słowackiego 15B, 19 - 300 Ełk, pok. nr 6, II piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie