Ełk: Dostawy opału do szkół na terenie Gminy Ełk, oleju opałowego, węgla i pelletu na sezon grzewczy 2015/2016
Numer ogłoszenia: 213210 - 2015; data zamieszczenia: 19.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:
V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Obsługi Szkół Gminy Ełk , ul. Mickiewicza 15, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 6216898.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy opału do szkół na terenie Gminy Ełk, oleju opałowego, węgla i pelletu na sezon grzewczy 2015/2016.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy opału do szkół Gminy Ełk. w sezonie grzewczym 2015/2016. Zamówienie podzielone jest na 3 części: - Część 1 zamówienia : Dostawy oleju opałowego lekkiego - Część 2 zamówienia : Dostawy węgla kamiennego. - Część 3 zamówienia : Dostawy pelletu. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na każdą część zamówienia obejmującą wszystkie szkoły wymienione w danej części. 3.1 Olej opałowy lekki o wartości opałowej nie mniejszej niż 41,9 KJ/kg, zgodnie z normą PN-C-96024:2001 do szkół na terenie Gminy Ełk w sezonie grzewczym 2015/2016. 1) Zespół Szkół Samorządowych w Stradunach - 45 000 litrów 2) Zespól Szkolno-Przedszkolny w Nowej Wsi Ełckiej - 35 000 litrów 3) Zespół Szkół Samorządowych w Woszczelach - 17 000 litrów 4) Zespół Szkół Samorządowych w Chełchach - 3 600 litrów Razem 100 600 litrów 3.2. Węgiel kamienny spełniający poniższe wymagania i odpowiadający wymaganiom jakościowym Polskich Norm, w sezonie grzewczym 2015/2016, w sortymencie: 1) Eko-groszek nie workowany (do pieca z automatycznym podajnikiem - bez miału): o parametrach: wartość opałowa od 26000 kJ/k, zawartość popiołu do 6,0 %, zawartość siarki do 0,6 %, do kotłowni w: Szkoła Podstawowa w Mrozach Wielkich - w ilości 6 ton 2) Węgiel kostka o parametrach: wartość opałowa 25000 kJ/kg, zawartość popiołu do 10,0 %, zawartość siarki do 0,4 %, do kotłowni w: Szkoła Podstawowa w Rękusach - w ilości 25 ton Zespół Szkół Samorządowych w Woszczelach - w ilości 5 ton Razem - 30 ton 3.4. Paliwo drzewne pellet wyprodukowany z suchej trociny, w workach na palecie, o parametrach: wartość opałowa 18 GJ/t, zawartość popiołu do 0,5 %, zawartość siarki do 0,08 %, wilgotność do 8 %, przekrój 6 mm, do kotłowni w: Zespół Szkół Samorządowych w Chełchach - w ilości 25 ton 3.5. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Ilości opału zostały określone szacunkowo i mogą ulec zmianie w zależności od temperatur panujących w okresie grzewczym, jednak nie więcej/mniej niż 10 % w/w ilości. 2) Dostawy do w/w szkół będą realizowane sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego, środkami transportu Wykonawcy. Zamawiający nie będzie ponosił kosztów związanych z transportem i rozładunkiem oraz nie będzie udzielał zaliczek na realizację dostawy. 3) Wykonawca zobowiązany jest do kontroli stanu zbiorników i instalacji zbiornikowej po dokonaniu tankowania oleju opałowego, zgodnie z wymogami przepisów prawa. 4) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za uszkodzenia, które wystąpiły podczas tankowania z jego winy. 5) Dostawa pelletu realizowana będzie w okresie od 1 do 30 stycznia 2016 r. 6) Zgłaszanie potrzeb będzie odbywało się telefonicznie. Termin realizacji każdego zamówienia od momentu zgłoszenia telefonicznego nie może być dłuższy niż 2 dni. 7) Dostawy odbywać się będą w dni robocze w godz. 8.00-15.00. 8) Paliwa płynne dostarczane będzie specjalnymi cysternami zaopatrzonymi w atestowany miernik umożliwiający określenie jego ilości w każdej dostawie. 9) W razie stwierdzenia wad dotyczących ilości lub jakości dostarczonego opału, Zamawiający niezwłocznie zgłosi Wykonawcy pisemną reklamację. Wykonawca zobowiązany jest rozpatrzyć reklamację bez zbędnej zwłoki i zawiadomić pisemnie Zamawiającego o jej rozstrzygnięciu. Brak odpowiedzi na zgłoszoną reklamację w ciągu 2 dni licząc od daty jej otrzymania przez Wykonawcę uważane będzie przez Zamawiającego za uznanie reklamacji. 10) Uznanie reklamacji, o której mowa powyżej następować będzie na koszt własny Wykonawcy poprzez usunięcie wadliwej dostawy i wymianę na wolną od wad w terminie do 2 dni od daty uznania reklamacji. 11) Opał będący przedmiotem zamówienia musi spełniać wymogi obwiązujących wymagań jakościowych, Polskich Norm. Wykonwca do każdej dostawy dołączy certyfikat jakości. 12) Do odbioru dostarczanego opału upoważnieni będą pracownicy wytypowani przez dyrektorów poszczególnych szkół. 13) Pierwsza dostawa oleju do szkół w cenie złożonej oferty. Następne dostawy będą rozliczane zgodnie z zapisami zawartymi w projekcie umowy. 14) Cena węgla i pelletu będzie niezmienna w całym okresie ważności oferty..

II.1.5)
  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00-5, 09.11.14.00-4, 09.11.12.10-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 10.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium wnosi się w określonej formie zgodnie z art. 45, ust.6 przed upływem terminu składania ofert w wysokości: Część 1 zamówienia: dostawy oleju opałowego lekkiego - 5 000,00 zł słownie: pięć tysięcy zł, Część 2 zamówienia: dostawy węgla kamiennego - 800,00 zł, słownie: osiemset zł, Część 3 zamówienia: dostawy pelletu - 500,00 zł, słownie: pięćset zł.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądzu dokument należy złożyć w siedzibie ZOSz, przed upływem terminu składania ofert.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr 15 1240 5745 1111 0010 4468 4667 na adres Zespołu Obsługi Szkół Gminy Ełk ul. Mickiewicza 15, 19-300 Ełk z dopiskiem Wadium w przetargu - Dostawy opału do szkół Gminy Ełk, cz zamówienia, poręczeniach bankowych, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz.275, z późn. zm. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy zgodnie ze wzorem stanowiącym zał. nr 1 do SIWZ, wraz z odpowiednim formularzem cenowym. 2. Proponowany asortyment opału wraz z jego parametrami (świadectwo jakości). 3. Pełnomocnictwo dla osoby-osób podpisujących ofertę do występowania w imieniu wykonawcy, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów lub w przypadku, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy - Pzp. 4. Zaparafowany projekt umowy odpowiedni dla danej części. 5. Dowód wpłaty wadium

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

IV.2.2)
  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ww.bip.elk.gmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Obsługi Szkół Gminy Ełk ul. Mickiewicza 15, 19 - 300 Ełk.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.08.2015 godzina 10:00, miejsce: Zespół Obsługi Szkół Gminy Ełk ul. Mickiewicza 15, 19 - 300 Ełk.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie