Ełk: Dostawy oleju opałowego do szkół na terenie Gminy Ełk w sezonie grzewczym 2015/2016
Numer ogłoszenia: 234710 - 2015; data zamieszczenia: 09.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:
V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Obsługi Szkół Gminy Ełk , ul. Mickiewicza 15, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 6216898.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy oleju opałowego do szkół na terenie Gminy Ełk w sezonie grzewczym 2015/2016.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy olej opałowego lekkiego o wartości opałowej nie mniejszej niż 41,9 KJ/kg, zgodnie z normą PN-C-96024:2011 do szkół na terenie Gminy Ełk w sezonie grzewczym 2015/2016. 1) Zespół Szkół Samorządowych w Stradunach - 45 000 litrów 2) Zespól Szkolno-Przedszkolny w Nowej Wsi Ełckiej - 35 000 litrów 3) Zespół Szkół Samorządowych w Woszczelach - 17 000 litrów 4) Zespół Szkół Samorządowych w Chełchach - 3 600 litrów Razem 100 600 litrów 3.5. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Ilości oleju opałowego zostały określone szacunkowo i mogą ulec zmianie w zależności od temperatur panujących w okresie grzewczym. 2) Dostawy do w/w szkół będą realizowane sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego, środkami transportu Wykonawcy. Zamawiający nie będzie ponosił kosztów związanych z transportem i rozładunkiem oraz nie będzie udzielał zaliczek na realizację dostawy. 3) Wykonawca zobowiązany jest do kontroli stanu zbiorników i instalacji zbiornikowej po dokonaniu tankowania oleju opałowego, zgodnie z wymogami przepisów prawa. 4) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za uszkodzenia, które wystąpiły podczas tankowania z jego winy. 5) Zgłaszanie potrzeb będzie odbywało się telefonicznie. Termin realizacji każdego zamówienia od momentu zgłoszenia telefonicznego nie może być dłuższy niż 2 dni. 6) Dostawy odbywać się będą w dni robocze w godz. 8.00-15.00. 7) Olej opałowy dostarczany będzie specjalnymi cysternami zaopatrzonymi w atestowany miernik umożliwiający określenie jego ilości w każdej dostawie. 8) W razie stwierdzenia wad dotyczących ilości lub jakości dostarczonego oleju opałowego, Zamawiający niezwłocznie zgłosi Wykonawcy pisemną reklamację. Wykonawca zobowiązany jest rozpatrzyć reklamację bez zbędnej zwłoki i zawiadomić pisemnie Zamawiającego o jej rozstrzygnięciu. Brak odpowiedzi na zgłoszoną reklamację w ciągu 2 dni licząc od daty jej otrzymania przez Wykonawcę uważane będzie przez Zamawiającego za uznanie reklamacji. 9) Uznanie reklamacji, o której mowa powyżej następować będzie na koszt własny Wykonawcy poprzez usunięcie wadliwej dostawy i wymianę na wolną od wad w terminie do 2 dni od daty uznania reklamacji. 10) Olej opałowy będący przedmiotem zamówienia musi spełniać wymogi obwiązujących wymagań jakościowych, Polskich Norm. Wykonawca do każdej dostawy dołączy certyfikat jakości. 11) Do odbioru dostarczanego oleju opałowego upoważnieni będą pracownicy wytypowani przez dyrektorów poszczególnych szkół. 12) Pierwsza dostawa oleju opałowego do szkół w cenie złożonej ofert. Następne dostawy będą rozliczane zgodnie z zapisami zawartymi w projekcie umowy..

II.1.5)
  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 10.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium wnosi się w określonej formie zgodnie z art. 45, ust.6 przed upływem terminu składania ofert w wysokości - 5 000,00 zł słownie: pięć tysięcy zł Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądzu dokument należy złożyć w siedzibie ZOSZ, przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:pieniądzu- przelewem na rachunek bankowy ZamawiającegoNr 15 1240 5745 1111 0010 4468 4667 na adres Zespołu Obsługi Szkół Gminy Ełk ul. Mickiewicza 15, 19-300 Ełk z dopiskiem Wadium w przetargu - Dostawy oleju opałowego do szkół Gminy Ełk;poręczeniach bankowych;gwarancjach bankowych;gwarancjach ubezpieczeniowych;poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz.275, z późn. zm.). Zwrot wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy zgodnie ze wzorem stanowiącym zał. nr 1 do SIWZ, wraz z formularzem cenowym. 2. Proponowany asortyment paliwa wraz z jego parametrami (świadectwo jakości). 3. Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisujących ofertę do występowania w imieniu wykonawcy, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów lub w przypadku, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy - Pzp. 4. Zaparafowany projekt umowy 5. Dowód wpłaty wadium

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

IV.2.2)
  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Obsługi Szkół Gminy Ełk ul. Mickiewicza 15 19-300 Ełk.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.09.2015 godzina 10:00, miejsce: Zespół Obsługi Szkół Gminy Ełk ul. Mickiewicza 15 19-300 Ełk.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie