Ełk: Kompleksowa dostawa oraz usługa przesyłu i dystrybucji energii elektrycznej dla potrzeb 7 szkół z terenu Gminy Ełk
Numer ogłoszenia: 375210 - 2014; data zamieszczenia: 14.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Obsługi Szkół Gminy Ełk , ul. Mickiewicza 15, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 6216898.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa dostawa oraz usługa przesyłu i dystrybucji energii elektrycznej dla potrzeb 7 szkół z terenu Gminy Ełk.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (tekst jednolity Dz. U. z 2014r., poz. 490) oraz świadczenie usługi dystrybucji (przesył, dystrybucja i eksploatacja urządzeń sieciowych) na podstawie umowy kompleksowej na sprzedaż oraz dystrybucję energii na potrzeby 7 szkół z terenu Gminy Ełk, wymienionych w punkcie 1 w okresie 3 lat. 1)Miejsce dostawy energii elektrycznej oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1.Szkoła Podstawowa im. rtm. Witolda Pileckiego w Rękusach, Rękusy 17, 19 -300 Ełk Moc umowna - 40 kW Taryfa całodobowa - C11 Szacowane zużycie w okresie 36 m-cy - 33 600 kWh 2. Szkoła Podstawowa im. Szarych Szeregów w Mrozach Wielkich, Mrozy Wielkie 12, 19 -300 Ełk Moc umowna - 21 kW Taryfa całodobowa - C11 Szacowane zużycie w okresie 36 m-cy - 36 000 kWh 3.Gimnazjum im. Jana Bytnara ps. Rudy w Nowej Wsi Ełckiej, Nowa Wieś Ełcka ul. Lipowa 5 19 -300 Ełk Moc umowna - 13 kW Taryfa całodobowa - C11 Szacowane zużycie w okresie 36 m-cy - 42 000 kWh 4.Zespół Szkolno - Przedszkolny w Nowej Wsi Ełckiej, Nowa Wieś Ełcka, ul. Ełcka 18, 19 -300 Ełk Moc umowna - 40 kW Taryfa całodobowa - C11 Szacowane zużycie w okresie 36 m-cy - 168 000 kWh 5.Zespół Szkół Samorządowych w Stradunach, Straduny ul. Kościuszki 40, 19 -300 Ełk Moc umowna - 40 kW Taryfa całodobowa - C11 Szacowane zużycie w okresie 36 m-cy - 151 500 kWh 6. Zespół Szkół Samorządowych w Chełchach,, Chełchy 26, 19-300 Ełk Moc umowna - 20 kW Taryfa całodobowa - C11 Szacowane zużycie w okresie 36 m-cy - 63 000 kWh 7. Zespół Szkół Samorządowych w Woszczelach, Woszczele ul. Szkolna 4, 19 -300 Ełk Moc umowna - 30 kW Taryfa całodobowa - C11 Szacowane zużycie w okresie 36 m-cy - 45 600 kWh Razem szacunkowe zużycie energii elektrycznej 7 szkól w okresie 3 lat wyniesie - 539 700 kWh 2)Przedmiot zamówienia obejmuje usługę kompleksową w rozumieniu art. 3 ust. 30 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (tekst jednolity Dz. U z 2014 r., poz. 490) realizowaną na podstawie umowy kompleksowej, o której mowa w art. 5, ust. 3 ww. ustawy polegającej na świadczeniu usług przesyłania lub dystrybucji oraz sprzedaży energii elektrycznej. Sprzedaż energii elektrycznej, przesył lub dystrybucja odbywać się będzie na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10.04.1997 r. Prawo energetyczne (tekst jednolity Dz. U. z 2014r., poz. 490) i Kodeksu cywilnego oraz przepisami wykonawczymi wydanymi na ich podstawie. 3)Wybrany Wykonawca przez cały okres obowiązywania umowy zobowiązany będzie do posiadania umowy zawartej z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego, w ramach której Wykonawca zapewni Odbiorcy świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej. 4)Szacunkową ilość dostarczanej energii w okresie dostawy (36 miesięcy) określono na podstawie zużycia energii w 2013 roku i wynosi 539 700 kWh. Powyższa wartość jest szacunkowa, podana w celu określenia wartości zamówienia, co nie odzwierciedla realnego wykorzystania energii elektrycznej w czasie trwania umowy i w żadnym razie nie może być podstawą do jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia lub zwiększenia ilości zamawianej energii elektrycznej w zależności od potrzeb. 5)Podstawą rozliczenia będą odczyty układów pomiarowo - rozliczeniowych oraz ceny i opłaty podane w formularzu cenowym w miesięcznym okresie rozliczeniowym. 6)Wykonanie zamówienia nastąpi poprzez zawarcie przez Wykonawcę umów na kompleksową dostawę energii z poszczególnymi szkołami wymienionymi w punkcie 1. Realizacja wyżej wymienionych zadań oparta będzie na warunkach określonych w SIWZ oraz podpisanych umowach. Aktualnie szkoły mają podpisane umowy kompleksowe na czas określony do 31.12.2014r. 7)Wykonawca składa ofertę obejmującą wszystkie wymienione szkoły. Ceny ofertowe winne być jednakowe dla wszystkich szkół. 8)Bilansowanie handlowe - Wykonawca ponosi pełne koszty bilansowania handlowego w miejscach dostaw energii elektrycznej dla obiektów Zamawiającego..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00-5, 09.30.00.00-2, 65.30.00.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy zgodnie ze wzorem stanowiącym zał. nr 1 do SIWZ, wraz z formularzem cenowym. 2. Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisujących ofertę do występowania w imieniu wykonawcy, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów lub w przypadku, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy - Pzp. 3. Wykonawca wraz z ofertą składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, zał. Nr 4

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty będą mogły następować wyłącznie w przypadkach i na warunkach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, tj.: a) w odniesieniu do zakresu przedmiotu zamówienia - zmiany prognozowanej wielkości zużycia energii elektrycznej. b) w przypadku pojawienia się okoliczności, których nie można było przewidzieć na etapie wszczęcia postępowania. c) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, d) nastąpi zmiana przepisów prawa w zakresie podatku od towarów i usług. e) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ceny za dystrybucję energii w przypadku zmiany taryfy dystrybucji Operatora Systemu Dystrybucji zatwierdzonej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki - w takim przypadku cena za dystrybucję zmieni się odpowiednio. O wprowadzeniu nowej Taryfy lub każdorazowej zmianie ceny i stawek w dotychczasowej Taryfie, Wykonawca/Dostawca powiadomi Zamawiającego przesyłając stosowny wyciąg z nowej lub zmienionej Taryfy wraz z informacją o dniu wejścia w życie zmian do stosownej Taryfy lub dniu wejścia w życie nowej Taryfy. Zmiana cen dokonana w wyniku zmiany taryfy nie wymaga zmiany umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ww.bip.elk.gmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Obsługi Szkół Gminy Ełk, ul. Mickiewicza 15 19 - 300 Ełk.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.11.2014 godzina 10:00, miejsce: Zespół Obsługi Szkół Gminy Ełk, ul. Mickiewicza 15 19 - 300 Ełk.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie