Ełk: Zakup i dostawa artykułów żywnościowych do stołówek szkolnych w ZSS w Chełchach, ZS-P w Nowej Wsi Ełckiej i ZSS w Stradunach w roku szkolnym 2013/2014
Numer ogłoszenia: 229178 - 2013; data zamieszczenia: 14.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Obsługi Szkół Gminy Ełk , ul. Mickiewicza 15, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 6216898.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa artykułów żywnościowych do stołówek szkolnych w ZSS w Chełchach, ZS-P w Nowej Wsi Ełckiej i ZSS w Stradunach w roku szkolnym 2013/2014.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych do stołówek szkolnych w Zespole Szkół Samorządowych w Chełchach, Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Nowej Wsi Ełckiej oraz Zespole Szkół Samorzadowych w Stradunach w roku szkolnym 2013/2014 tj. od 01.08.2013 r. do 30.06.2014 r. 2) Przedmiot zamówienia dzieli się na 6 zadań (części): Zadanie nr 1. Dostawa mięsa, drobiu, wędlin i produktów mięsnych Zadanie nr 2. Dostawa warzyw, owoców, przetworów warzywnych ,oraz jaj Zadanie nr 3. Dostawa nabiału Zadanie nr 4. Dostawa pieczywa Zadanie nr 5. Dostawa ryb i mrożonek Zadanie nr 6. Dostawa artykułów ogólnospożywczych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do formularza ofertowego. Nazwy towarowe użyte w załączniku nr 1 do formularza ofertowego są przykładowe, Wykonawca może zaproponować produkt o innej nazwie pod warunkiem, że będzie on posiadał te same walory smakowe i właściwości co produkt podany przykładowo. W takim przypadku należy zaznaczyć jakiego produktu dotyczy oferta równoważna. 3) Dostawy realizowane będą sukcesywnie w asortymencie i ilościach wynikających z zapotrzebowań składanych przez szkoły co drugi dzień, pisemnie lub telefonicznie przez osoby do tego upoważnione z podaniem godziny dostawy. 4) Dostawy winny być realizowane przy użyciu środków transportowych przeznaczonych do przewozu żywności, zgodnie z obowiązującymi przepisami i na koszt Wykonawcy. Dostarczany towar winien odpowiadać Polskim Normom. Wyroby winny być oznaczone zgodnie z obowiązującymi przepisami. 5) W postępowaniu dopuszcza się możliwość składania ofert częściowych z zastrzeżeniem, że jeden wykonawca składa ofertę na poszczególne zadanie obejmujące wszystkie wymienione szkoły. Istnieje możliwość złożenia oferty na dwa lub więcej zadań. Ceny ofertowe dotyczące określonego zadania winne być jednakowe dla wszystkich szkół. Oferta częściowa musi obejmować wszystkie pozycje określone w danej grupie. 6) Ilości podane w załączniku nr 1 do formularza ofertowego są szacunkowe i mogą ulec zmianie. Dotyczy to zmniejszenia lub zwiększenia ilości zamawianego towaru do 15 %..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9, 15.13.10.00-5, 15.13.11.30-5, 15.13.15.00-0, 03.11.00.00-5, 15.30.00.00-1, 15.33.11.70-9, 15.33.00.00-0, 03.14.25.00-3, 15.50.00.00-3, 15.81.00.00-9, 15.20.00.00-0, 15.22.00.00-6, 15.80.00.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 11.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy -Prawo zamówień publicznych (zał. nr 2 do SIWZ) 2) Wykaz wykonanych co najmniej dwóch dostaw (zał nr 5 do SIWZ), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania. Do wykazu należy załączyć dokument potwierdzający że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 3) Formularz ofertowy zgodnie ze wzorem stanowiącym zał. nr 1 do SIWZ wraz z formularzem cenowym (zał nr 1 do formularza ofertowego) 4) Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisujących ofertę do występowania w imieniu wykonawcy, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów lub w przypadku, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy - Pzp. 5) Zaparafowany projekt umowy (zał nr 6 do SIWZ)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.elk.gmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Obsługi Szkół Gminy Ełk ul. Mickiewicza 15 , 19 - 300 Ełk (VII pietro).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2013 godzina 10:00, miejsce: Zespół Obsługi Szkół Gminy Ełk ul. Mickiewicza 15, 19 - 300 Ełk (VII pietro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie