Ełk: Wyłapywanie bezdomnych i pozbawionych opieki zwierząt z terenu Gminy Ełk ich utrzymanie oraz przejęcie 87 sztuk bezdomnych psów będących na stanie Gminy Ełk.
Numer ogłoszenia: 268657 - 2011; data zamieszczenia: 12.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Ełku , ul. Armii Krajowej 3, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 6104437, faks 087 6103762.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyłapywanie bezdomnych i pozbawionych opieki zwierząt z terenu Gminy Ełk ich utrzymanie oraz przejęcie 87 sztuk bezdomnych psów będących na stanie Gminy Ełk..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Wyłapywanie w sposób humanitarny bezdomnych i pozbawionych opieki bezdomnych zwierząt z terenu Gminy Ełk oraz ich transport do schroniska (w miejscowości, w której Wykonawca będzie sprawował opiekę nad bezdomnymi zwierzętami), a w przypadkach koniecznych do zakładu weterynaryjnego. Usługa obejmuje transport zwierząt do schroniska po ich obserwacji w zakładzie weterynaryjnym. 2.Wykonawca zapewnia transport bezdomnych i pozbawionych opieki zwierząt poszkodowanych w wypadkach drogowych do wskazanej przez Zamawiającego lecznicy oraz ich odbiór i transport do schroniska. Dalsze leczenie w schronisku obciąża Wykonawcę. 3.Kompleksowa opieka weterynaryjna na zasadach określonych w ustawie z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ochronie zwierząt (Dz. U. Nr 106, poz. 1002 z 2003 r. z późn. zm.) obejmująca m.in.: a)opiekę w schronisku spełniającym wymagania zgodne z Rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23 czerwca 2004 r. w sprawie szczegółowych wymagań weterynaryjnych dla prowadzenia schronisk dla zwierząt (Dz. U. Nr 158, poz. 1657 z 2004 r. ze zm.); b)właściwe traktowanie, odżywianie zwierząt, zapewnienie stałego dostępu do wody, ochronę przed warunkami atmosferycznymi; c)zapewnienie stałego nadzoru weterynaryjnego oraz prowadzenie kwarantanny dla nowo przyjętych zwierząt; d)prowadzenie obowiązkowych szczepień dla zwierząt, odrobaczania oraz profilaktyki i leczenia. 4.Dokonanie odłowu psa, który pogryzł człowieka i dostarczenie go do lekarza weterynarii w celu poddania obserwacji winno odbyć się niezwłocznie, w pozostałych przypadkach w czasie nie dłuższym niż 48 godzin od chwili zgłoszenia. Wyłapywanie bezdomnych zwierząt będzie następowało, po telefonicznym zgłoszeniu przez Zamawiającego, który poinformuje Wykonawcę o lokalizacji bezdomnego zwierzęcia. Wykonawca zobowiązany jest przyjąć zgłoszenia Policji w przypadku zagrożenia zdrowia i życia ludzi. 5.Prowadzenie ewidencji bezdomnych zwierząt pochodzących z terenu Gminy Ełk, ze wskazaniem daty i miejsca odłowu, umów adopcyjnych, dokumentacji potwierdzającej przekazanie sztuk padłych i uśpionych do utylizacji, a także innej dokumentacji wynikającej z obowiązujących przepisów. Każde nowo przyjęte zwierzę musi posiadać numer identyfikacji zgodny z numerem karty zwierzęcia. 6.Prowadzenie czynnych oraz skutecznych działań prowadzących do zapewnienia nowych opiekunów (adopcja). 7.Wykonanie odłowienia bezdomnego zwierzęcia powinno być każdorazowo potwierdzone przez Wykonawcę. 8.Zapewnienie całodobowego kontaktu telefonicznego. 9.Zapewnienie gotowości usługi po godzinach pracy urzędu oraz w dni wolne i świąteczne. 10.Prawo kontroli utrzymania zwierząt w schronisku oraz umów adopcyjnych. 11.Transport na koszt Wykonawcy bezdomnych zwierząt ze schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Radysach do nowego podmiotu, z którym będzie zawarta umowa. 12.Przedkładanie wraz z prawidłowo wystawioną fakturą VAT następującego zestawienia: a)ilość odłowionych bezdomnych zwierząt przewiezionych do schroniska wraz z podaniem dat i miejsc odłowu oraz kolejnym numerem ewidencyjnym zgodnym z numerem karty zwierzęcia; b)ilość bezdomnych zwierząt oddanych do adopcji i poddanych eutanazji z numerami ewidencyjnymi zgodnymi z numerami kart zwierząt; c)rozliczenie miesięcznego pobytu bezdomnych zwierząt w schronisku obejmujące stan miesiąca poprzedniego. 13.Przestrzeganie programu opieki nad bezdomnymi zwierzętami oraz zapobieganiu bezdomności zwierząt zgodnie z obowiązującym ustawodawstwem w tym zakresie, a w szczególności: a)przeprowadzania sterylizacji i kastracji zwierząt oddawanych do adopcji na podstawie umów adopcji; b)usypiania ślepych miotów..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.20.00.00-1, 85.21.00.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 48.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a)Wypełniony formularz ofertowy (zał. Nr 1 do SIWZ) b)Dokumenty potwierdzające uprawnia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian do umowy na podstawie art. 144 ust. 1 Ustawy w następujących przypadkach: a) wystąpienia okoliczności, które zaistniały niezależnie od Wykonawcy, bądź Zamawiającego (przykładowe okoliczności): - siła wyższa; b) zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) na usługi określone w przedmiocie zamówienia, czego następstwem będzie zmiana wynagrodzenia umownego brutto. We wskazanych powyżej przypadkach, strona dążąca do zmiany umowy każdorazowo obowiązana jest przedstawić na piśmie argumenty przemawiające za dokonaniem zmian do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.elk.gmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Ełk ul. Armii Krajowej 3 19-300 Ełk.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.10.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Ełk ul. Armii Krajowej 3 19-300 Ełk sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie